اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۲۸۱۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

دبیرکل حزب مردم‌ سالاری در گفت و گوی تفصیلی با برنا:

خودم اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام بلکه نامزد حزب هستم/ امیدوارم اعضای شورای نگهبان بین خود و خدای خویش قضاوت و داوری کنند/ قالیباف انگار نه انگار در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور داشت

دبیرکل حزب مردمسالاری عنوان کرد: من اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام؛ ما کنگره نوزدهم حزب مردم‌سالاری را داشتیم و بعد از دو سه ساعت بحث و گفت‌وگو به اتفاق آرا اعلام شد، فلانی نامزد حزب مردم‌سالاری در انتخابات 1400 خواهد بود؛ وقتی گفته شد نمی‌توانستیم در برابر خواست اعضا کاری کنیم و گفتیم چشم.


///

عضو‌ فراکسیون امید در مجلس دهم:

هیچ گفتمانی غیر استقبال نیست/ اگر اصلاح طلبان برنامه‌های خود را اجرایی کنند پیروز خواهند شد

عضو‌ فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: هیچ گفتمانی غیر استقبال نیست، ما گفتمانی را پیدا نمی کنیم که محو شده باشد اگر واقعا شاخص های گفتمانی را داشته باشد.


///

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین:

حدادعادل درباره احمدی نژاد حرف عجیب و غریبی نزد/ قالیباف و رئیسی فرق دارند/ نباید فکر کرد جریان اصولگرایی حساسیت منفی روی نامزد خانم دارد

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد: نباید فکر کرد جریان اصولگرایی حساسیتی منفی روی نامزد خانم دارد نه چنین حساسیتی وجود ندارد.


///

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

هرگونه تعرض دشمنان رابا ضربه مهلکی پاسخ می‌دهیم

دریادار تنگسیری با تاکید بر اینکه روند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و راهبرد "قوی شدن" تداوم خواهد داشت، گفت: ما سربازان ولایت و ملت ایران تا پای جان بر عهد سربازی خود هستیم و اگر دشمنان بخواهند تعرضی کنند ضربه مهلکی به آنها خواهیم زد.


///

رئیس مجلس:

بازار مرغ باید مدیریت شود/ به فکر مردم باشیم نه به فکر دعواهای مقرراتی و ساختاری/ خاوازی: مشکلی در تولید مرغ نداریم

رئیس مجلس گفت: وزرا و معاونین باید بازار توزیع مرغ را تنظیم کنند باید بازار شب عید خصوصا در چند روز آینده با جدیت تنظیم شود.


///

تحلیلگر سرشناس مسائل اقتصادی و سیاسی در واکنش به افزایش حقوق کارگران؛

ایجاد تورم به دنبال افزایش 39 درصدی دستمزد کارگران توهم علمی است/ اقدام روحانی و شریعتمداری هوشمندانه و قابل تقدیر است/ نیمی از خانوارهای ایران تحت تاثیر افزایش حقوق کارگران قرار گرفتند

سعید لیلاز با اشاره به افزایش دستمزد کارگران گفت: از نظر اخلاقی، سیاسی و علمی کاری که دولت و آقای شریعتمداری انجام داد در خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به کارفرمایان و سرمایه گذاری در ایران و خدمت به کارگران و طبقه محروم بود در واقع بنده نقصی در این تصمیم نمی‌بینم اتفاقا شجاعت آقای شریعتمداری از نظر من قابل تقدیر نیز است.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

انشعاب فکری در جریان اصلاحات وجود دارد/ بسیاری از جوانان رویکرد اصلاح طلبان را قبول ندارند/ نباید تصور کرد که جریان سیاسی بدون اینکه در قدرت رسمی باشد، از بین می‌رود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من ما به نقطه واگرایی رسیدیم یعنی قطعا اصلاح طلبان زیرپوستی یک تقسیم بندی درون خود انجام داده اند، ولی شاید به طور رسمی چیزی اعلام نمی شود یا جریان یا سازمانی اعلام حضور نمی کند ولی من مطمئنم که انشعاب در جبهه اصلاحات به لحاظ فکری وجود دارد.


///

دکتر روحانی پس از دریافت گزارش‌های تهیه و تامین واکسن کرونا:

اقدامات انجام شده برای تهیه و تامین واکسن کرونا در شرایط سخت افتخار آمیز است/ لزوم شفاف سازی وزارت بهداشت در زمینه روند واکسیناسیون

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تهیه و تامین واکسن خارجی کرونا از سوی وزارت بهداشت و همه دستگاه هایی که در این زمینه همکاری داشته اند، تاکید کرد: اینکه توانسته ایم در شرایط سخت و نفسگیر جنگ اقتصادی دشمن، هم در زمینه تحقیق و تولید واکسن داخلی و هم تهیه و تامین واکسن خارجی مورد نیاز کشور عملکرد موفقی داشته باشیم، از افتخارات ملت ایران است.


///

سخنگوی وزارت امور خارجه:

زمان برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام نهایی نشده/ انگشت اتهام به سمت رژیم اشغالگر قدس است

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که زمان برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام هنوز نهایی نشده است.


///

با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد؛

رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو با حضورسرلشکرسلامی برگزار شد.


///

دستبند عدالت سرانجام زمین خواری در قزوین

ح.د رییس شورای شهر قزوین در تور عدالت دستگاه قضا افتاد.


///

یادداشت؛

اکنون نوبت مسئولان و سیاستمداران است

محمود واعظی - رئیس دفتر رئیس‌جمهور


///

در نامه‌ای به گوترش؛

ایران ادعا آمریکا را رد کرد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد هرگونه دخالت ایران در حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکایی در عراق را رد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز