نماینده پیشین مجلس:

اصلاح طلبان چراغ خاموش کارهای خود را انجام می‌دهند/ فعالیت‌های انتخاباتی از اواخر فرودین ماه شدت می‌گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۵:۵۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۳۴۶۴
اصلاح طلبان چراغ خاموش کارهای خود را انجام می‌دهند/ فعالیت‌های انتخاباتی از اواخر فرودین ماه شدت می‌گیرد
نماینده پیشین مجلس گفت: اصلاح طلبان چراغ خاموش کارهای خود را انجام می دهند که در زمان خود اعلام خواهند کرد.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، نماینده پیشین مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت اصلاح طلبان گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شفافیت در مورد کاندیداهای اصلی که به صحنه خواهند  آمد، شکل نگرفته است و کاندیداهای اصلی، اعلام مواضع نکرده اند. در رابطه با اصولگرایان شورای وحدت تشکیل شده که محور، جامعه روحانیت مبارز بوده و شورای ائتلافی است که حداد عادل با 25 نفر از دوستان خود آن را تشکیل داده است.

او افزود: در رابطه با اصلاح طلبان هم نهاد اجماع سازی تشکیل دادند، من تصورم این است که تعدد نظرات در خصوص نوع ورود به انتخابات در بین اصلاح طلبان وجود دارد. برخی مثل کارگزاران معتقد هستند که باید در انتخابات شرکت فعال داشت و اگر هم کاندیدا قطعی و حتمی نداشتیم با نزدیکترین کسی که به معیارهای ما نزدیک است، ائتلاف کنیم.

نوبندگانی خاطرنشان کرد: برخی گروه ها می گویند ما به جز فرد اصلاح طلب با گروه های دیگر حاضر نیستیم تکرار سال 92 را انجام بدهیم، برخی هم این را به نهاد اجماع ساز سپرده اند که تصمیم گیرنده باشد. من فکر می کنم اصلاح طلبان قطعا برنامه هایی خواهند داشت با توجه به اینکه رئیس نهاد یک فرد باتجربه در امور سیاسی است. اصلاح طلبان چراغ خاموش کارهای خود را انجام می دهند که در زمان خود اعلام خواهند کرد. تصور من بر این است که در همه جناح های سیاسی تقریبا شدت اقدامات در رابطه با ریاست جمهوری را، از اواخر فروردین و اردیبهشت ماه، شاهد خواهیم بود.

او در پاسخ به خاتمی محور بودن اصلاح طلبان عنوان کرد: نظرات خاتمی، نظرات موثری بر روی اصلاح طلبان خواهد بود. شکل دموکراسی شکل غربی است. تشکیل احزاب و ورود به انتخابات برای این است که نهادهای اجرایی را در دست بگیرند، روند اینگونه است که بازنگری کرده و عوامل شکست را بررسی کرده و نقاط را ترمیم می کنند. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز