اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸۸
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

دکتر روحانی در شصتمین اجلاس مجمع عمومی بانک مرکزی:

می‌دانم مدیریت در زمان جنگ چقدر سخت است/ در این دولت بنادر ما در چابهار چند برابر ظرفیت، قدرت پیدا کرد/ بانک مرکزی می‌خواهد با دنیا کار کند/ تعجب آور است، چهار لایحه دولت جای دیگر گیر افتاده است

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت کشور در شرایط سخت جنگ با شرایط عادی متفاوت است، گفت: با تلاش های انجام شده از سوی مسوولان و مقاومت ملت، کشور در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی به خوبی اداره شده است و کسی حق ندارد واقعیت های تاریخ کشور را نادیده بگیرد و یا تحریف کند.


///

دکتر روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو:

برخی از افتتاح‌های انجام شده در سال جاری در تاریخ کشور بی نظیر است/ دولت جدید آمریکا اعتقاد به اشتباه بودن اقدامات دولت قبلی را در عمل نشان دهد

رئیس جمهور افتتاح 307 طرح و پروژه در حوزه آب و نیرو در سال جاری با 81 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و با تشکر ویژه از وزارت نیرو برای اجرا و افتتاح این طرح های ارزشمند، گفت: پنج شنبه های افتتاح و اینکه توانستیم در شرایط سخت تحریم و کرونا جهش تولید را در مقام عمل نشان دهیم، در تاریخ ایران ثبت می شود.


///

سخنگوی دولت:

زمستان برجام به پایان می رسد

سخنگوی دولت گفت: زمستان برجام به پایان می رسد و فصل جدید تعامل با جهان اغاز می شود هیچ کدام اینها بدون شکیبایی دولت به دست نمی امد در سایه حمایت رهبری روز های سخت و زمستانی تحریم با درایت هایی که اتخاذ می شود به پایان میرسد.


///

یک نماینده ادوار مجلس:

من به عملکرد مجلس نمره پایین می‌دهم/ در فراکسیون امید قاعده لیست بندی را بلد نبودیم/ جنازه برجام هم به درد ما می‌خورد

یک نماینده ادوار مجلس گفت: من در فرم عضویت فراکسیون نوشتم که موافق فراکسیون نیستم بلکه نام آن شود فراکسیون اصلاح‌طلبان که هر اصلاح‌طلبی عضو آن شود.


///

نماینده ادوار مجلس:

شانس محسن رضایی از قالیباف بیشتر است/ اشتباه قالیباف این بود که به مجلس آمد

نماینده ادوار مجلس گفت: به نظرم اگر محسن رضایی با همین فرمان پیش برود در مقابل قالیباف برنده می‌شود.


///

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم:

اصلاح طلبان در تلاش هستند حق مشارکت در تعیین سرنوشت مردم را برگردانند/ اگر جوانان بخواهند همراه ما بایستند دیگر جوان نیستند

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: اینکه اصلاح طلبان برای کسب قدرت تلاش می‌کنند برای این است که بتوانند حق مشارکت در تعیین سرنوشت مردم را برگردانند.


///

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم:

جریان اصولگرا برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد/ امیدوارم اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو موفق شوند/ چین و روسیه به دلیل تحریم نمی‌توانند با ما کار کنند/ گفتمان اصلاح طلبی همچنان جذابیت دارد

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در خصوص استقبال جوانان از گفتمان اصلاح طلبی عنوان کرد: این گفتمان باتوجه به مشکلات اقتصادی در کشور یک مقداری تضعیف شده اما اینکه در مقایسه با گفتمان اصولگرایی در چه وضعیتی است به نظر من هنوز این گفتمان جذابیت هایی دارد.


///

روایت کاپیتان کشتی شهرکرد از حمله تروریستی به این شناور تجاری

کشتی کانتینربر «ایران شهرکرد» که متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی است روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در مسیر حرکتی خود از ایران به اروپا در آبهای بین المللی دریای مدیترانه بدلیل اصابت شئ انفجاری دچار آتش سوزی شد.


///

در پنجاه و ششمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید؛

روحانی طرح‌های ملی وزارت نیرو در 4 استان را افتتاح کرد

رئیس جمهور در پنجاه و ششمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید فرمان بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در استان‌های تهران، قزوین، گیلان و مازندران را با اعتبار 14 هزار و 186 میلیارد تومان صادر کرد.


///

جدیدترین اظهارات کواکبیان درباره حضور او در انتخابات 1400/ ببینید

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا پیرامون حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداتوری قالیباف و رئیسی سخن گفت.


///

سخنگوی قوه قضاییه:

دیوان عالی کشور حکم حبس اکبر طبری را تایید کرد/ 400 اتاق دادرسی الکترونیکی در زندان‌ها دایر شد/ نرخ دیه تعیین شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در سال 1399 همه زندان های کشور مجهز به سیستم دادرسی الکترونیک شدند و 400 اتاق دادرسی الکترونیکی در زندان ها دایر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز