نماینده مردم شیراز در مجلس:

روال قانونی گذاری در مجلس یازدهم را غلط می‌دانم/ در حوزه ورزش دستاوردهای خوبی داریم/ بخش عمده فساد در کشور به علت تعدد و تنوع قوانین است

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۶۰۶۵
روال قانونی گذاری در مجلس یازدهم را غلط می‌دانم/ در حوزه ورزش دستاوردهای خوبی داریم/ بخش عمده فساد در کشور به علت تعدد و تنوع قوانین است
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بخش عمده فسادی که در کشور وجود دارد به علت تعدد و تنوع قوانین است، خلا های قانونی زیادی داریم در برخی از حوزه ها بیش از نیاز قانون داریم و مازاد قانونی خودش ایجاد مشکل کرده است.

«جعفر قادری»، نماینده مردم شیراز در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با قوانین که در کشور نیاز به اصلاح دارد، گفت: روال قانونی گذاری در مجلس یازدهم را غلط می دانم، نزدیک 12 هزار عنوان قانون داریم در شرایطی که همه بخش های تولید راکت و غیر فعال هستند. نهاد قانون گذاری و تولید قانون از همه جا فعال تر بوده و متاسفانه قوانین زیادی را تولید کردیم که نوعا با یکدیگر مغایرت و هم پوشانی دارند، بخش عمده فسادی که در کشور وجود دارد به علت تعدد و تنوع قوانین است، خلا های قانونی زیادی داریم در برخی از حوزه ها بیش از نیاز قانون داریم و مازاد قانونی خودش ایجاد مشکل کرده است، باید مجلس یازدهم به جد دنبال تنقیح قوانین باشد.

او ادامه داد: نتوانستیم در حوزه قانون گذاری کشور را به روز کنیم. معتقد هستم که مجلس باید از صحن محوری خارج شود و به سمت کمیسیون محوری برود و شورای نگهبان پاسخگویی و رسیدگی هایش را سرعت بخشد. باید با کمک مجموعه های تخصصی در کشور خلأهای که وجود دارد را پر کنیم.

او در مورد ضعف و ایراد های که کشور در قرن اخیر با آن مواجه است، گفت: درحوزه های انفرادی موفقیت های زیادی را داریم، در حوزه ورزش دستاورد های خوبی داریم ولی در زمینه های تعاونی که نیازمند کار مشترک است ضعف هایی داریم. در تنظیم سازوکارهای اداری مشکلات زیادی داریم سیستم اداری فشل است و ایرادهای بسیار داریم. حل معضلات اداری از ضرورت ها است.

او در پیام نوروزی به مردم گفت: مردم به آینده امیدوار باشند امیدواریم یک دولت پر کار، بسیاری از مشکلات را حل کند.

قادری در قولی به مردم حوزه انتخابیه خود گفت: تلاش ما این است که در زیرساخت‌های توسعه ای اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 8

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز