یک چهره سیاسی اصولگرا:

به ضرغامی بگویید یک روز را با من در مترو و اتوبوس بگذراند/ روحانی نماز هم می‌خواند ضرغامی نمی‌خواهد نماز بخواند؟

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲۶
به ضرغامی بگویید یک روز را با من در مترو و اتوبوس بگذراند/ روحانی نماز هم می‌خواند ضرغامی نمی‌خواهد نماز بخواند؟
یک فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد: من حاضرم با آقای ضرغامی یک روز صبح تا شب در مترو و اتوبوس در خدمت هم باشیم و جامعه را به او نشان بدهم تا بدانند، جامعه کجاست اینکه چهار قدم راه بروند و دو سه نفر از او خوششان بیاید و با او گپ بزنند، جامعه نیست.

«محمد مهاجری»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با وعده های پوپولیستی کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: زمان تبلیغ انتخاباتی زمان شعار است و این در همه جای دنیا مرسوم است. در کشور ما و در چهل سال گذشته هم وجود داشته و هر کسی یک سری شعار می دهد ولی امروز شعور اجتماعی در حدی است که وقتی شعاری گفته می شود، محاسبه ای در ذهن مردم انجام می شود که آیا این شعار روی زمین قابل اجرا است یا نه؟

او افزود: ارزیابی مردم خود به خود در میزان مشارکت آنها در انتخابات و فردی که به عنوان کاندیدا انتخاب می شود، تاثیر دارد. افرادی که کاندیدا ریاست جمهوری می شوند افرادی را پیرامون خود دارند و آنها عقل منفصل کاندیداها هستند.

مهاجری خاطرنشان کرد: بسیاری از کاندیداها نسبت به همه موضوعات جامعه اشراف ندارند و یا اگر نسبت به موضوعات جامعه اشراف دارند با ابزار عمومی آشنایی کاملی ندارند و تحت اغوا و القای این اطرافیان که ادعای همه چیز دانی دارند، ادبیاتی خلق می‌شود و از این میدان شعارهایی گاهی بسیار بلند پروازانه و گاهی بسیار مسخره منتشر می شود. گاهی برخی از وعده ها و شعارها به سرعت در فضای مجازی به طنز تبدیل می‌شود و مردم به آن ها می خندند.

او در رابطه با اظهارات اخیر ضرغامی که مطرح کرده بود هرچه رییس جمهور فعلی انجام داده را انجام نمی دهد اضافه کرد: آقای روحانی نماز هم می خواند آیا آقای ضرغامی می خواهد خلاف آن را عمل کند و نماز نخواند؟ آقای روحانی سر کار می آمد او نمی خواهد سرکار برود!

مهاجری تاکید کرد: آقای ضرغامی کارنامه روشنی ندارد. در طول ده سال در صدا و سیما نشان داد که کارنامه او چگونه است. آقای علی عسگری با مدیریتش در صدا و سیما کاری کرد که آقای ضرغامی رو سفید شود وگرنه دوران ضرغامی یکی از بدترین دوران های مدیریت در صدا و سیما بود. 

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: من عقیده دارم اگر روزی قرار باشد عوامل ناآرامی های سال 88 ارزیابی و سنجش شود و بر آن اساس، افراد به محاکمه تاریخ سپرده شوند صدا و سیما یکی از مقصران اصلی است و او به عنوان رییس وقت صدا و سیما، یکی از افرادی است که در ایجاد آشوب در جامعه نقش داشت درحالیکه او می توانست، فضای آرام تری را در جامعه ایجاد کند ولی او بر طبل تفرقه کوبید.

او ادامه داد: آقای ضرغامی به چه چیزی می تواند افتخار کند او قبلا در ارشاد هم، فرد چندان ذی اثری نبود. خود گویی و خود خندی! اینکه انتظار داشته باشیم چون من خودم از خودم خوشم آمده دیگران هم حتما خوششان بیاید، این دردی از جامعه دوا نمی کند. آقای ضرغامی و دیگران و همه آنهایی که شعارهایی می دهند تا برای جامعه خوشآیند باشند، باید در انتخابات بمانند و کنار نروند و با رای ناچیزی روبرو شوند در آن صورت دیگر حیثیتی برای آنها باقی نمی ماند تا همین اینستاگرام و توئیتری را که دارند، داشته باشند.

مهاجری در پایان گفت: توصیه من به او و امثال آقای ضرغامی این است که قانون اساسی را بخوانند. مملکت یک رییس جمهور می خواهد فکر نکنند که آن یک نفر اینها خواهند بود. من حاضرم با آقای ضرغامی یک روز صبح تا شب در مترو و اتوبوس در خدمت هم باشیم و جامعه را به او نشان بدهم تا بدانند، جامعه کجاست اینکه چهار قدم راه بروند و دو سه نفر از او خوششان بیاید و با او گپ بزنند، جامعه نیست. من به عنوان یک روزنامه نگار مدعی هستم که بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه دارم و بسیار مایلم که او، یک روز با من وارد جامعه شود تا چشمشان کمی نسبت به اتفاقات واقعی جامعه باز شود. 9

نظر شما
پرونده ویژه