عضو هیئت رئیسه مجلس:

جلسات علنی مجلس از یک شنبه آغاز می‌شود/ برای بررسی تخلف در بودجه، منتظر گزارش کمیسیون می‌مانیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۳۶۷۳
جلسات علنی مجلس از یک شنبه آغاز می‌شود/ برای بررسی تخلف در بودجه، منتظر گزارش کمیسیون می‌مانیم
عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که ایا شکایت 100 نماینده در موردتخلف بودجه در دستور قرار می گیرد، گفت: نمایندگان در این زمینه امضا جمع کرده اند که باید به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شود و پس از آن گزارش کمیسیون بودجه به دست هیئت رئیسه برسد، هیئت رئیسه منتظر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه می ماند.

«سید ناصر موسوی لارگانی»، نماینده فلاورجان و عضو هیئت رئیسه مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با جلسات علنی مجلس گفت: جلسات علنی مجلس از روز یک شنبه نوزدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و مانند قبل براساس پروتکل های بهداشتی نمایندگان در سه مکان صحن علنی، کمیسیون تلفیق و ساختمان مشروطه حضور خواهند یافت.

او ادامه داد: کمیسیون ها در چهار مکان برگزار می شود، محل کمیسیون تلفیق و کمیسیون اصل نود و سالن مشروطه و البته اگر امکانش فراهم شود در صحن علنی که این بعید است. 

موسوی لارگانی بیان کرد: فعلا بنا شده تا پایان ماه رمضان دو روز در هفته روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه داشته باشیم. ساعت شروع صحن از 8:45 دقیقه تا 13 ادامه خواهد داشت.

نماینده فلاورجان در خصوص دستورکار صحن گفت: همان دستور قبلی است و فعلا چیزی به خاطر ندارم. 

این عضو هیئت رئیسه در پاسخ به این سوال که ایا شکایت 100 نماینده در موردتخلف بودجه در دستور قرار می گیرد، گفت: نمایندگان در این زمینه امضا جمع کرده اند که باید به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شود و پس از آن، گزارش کمیسیون بودجه به دست هیئت رئیسه برسد؛ هیئت رئیسه منتظر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه می ماند. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز