ارتش اسرائیل:

تاکنون به ۶۰۰ هدف در غزه حمله کرده‌ایم

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۸۴۴۹
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام که از زمان آغاز درگیری‌های اخیر علیه فلسطینیان تاکنون به بیش از ۶۰۰ هدف در غزه حمله کرده است.

به گزارش برنا به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که از ساعت ۲۱ دیشب تا صبح امروز، ۱۳ فروند موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شده که گنبد آهنین چندین موشک را رهگیری کرده است؛ اما این رژیم از تعداد موشک های اصابت کرده به هدف اطلاعاتی منتشر نکرد.

از سوی دیگر، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که در دومین روز درگیری‌ها با دشمن صهیونیستی، ۳۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حملات موشکی گروه‌های مقاومت به مناطق مختلف اسرائیل اعلام کرد که شمار این موشک‌ها از دوشنبه شب و آغاز عملیات گروه‌های فلسطیی، به ۱۵۰۰ فروند رسیده است.

رژیم صهیونیستی به خاطر ادامه تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی و حملات راکتی مقاومت، فرودگاه بین‌المللی "بن گوریون" در تل آویو را بسته و تمامی پروازها را به فرودگاه رامون در جنوب سرزمین های اشغالی منتقل کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی با افزایش برد موشک‌های خود برای اولین بار در طول تاریخ 73 شاله نامشروع رژیم صهیونیستی توانستند مناطق شمالی اسرائیل را موشک باران کنند.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در حملات همه جانبه صهیونیست‌ها به غزه ۶۱ فلسطینی از جمله ۱۷ کودک و ۶ زن شهید و بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز