هشدار جدی دادستان لاهه+جزییات

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۸۶۶۱
هشدار جدی دادستان لاهه+جزییات
دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی (لاهه) روز پنجشنبه نسبت به وقوع جنایت جنگی در درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان هشدار داد.

به گزارش برنا؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، فاتو بنسودا گفت: ممکن است درگیری هایی که هم اکنون میان اسرائیل و فلسطینیان در جریان است هدف تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی درباره جنایت جنگی قرار بگیرد.

وی افزود: وقایع کنونی را با توجه بسیار و از نزدیک دنبال می کنیم و می تواند این حوادث در تحقیقات ما در خصوص جنایت جنگی مدنظر قرار بگیرد.

دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی با اشاره به ادامه درگیری ها گفت: (من می گویم) این فقط برای هشدار دادن به دو طرف برای جلوگیری از تشدید تنش هاست و توجه آن ها به اقداماتی است که منجر به ارتکاب جنایات (جنگی) نشود.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون ۱۰۳ فلسطینی از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن شهید شدند و دستکم ۵۸۰ نفر نیز زخمی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز