کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:

رقیب گروه های مختلف سیاسی نیستم/ حضور بنده نافی حضور هیچ کس نیست

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۹۱۱۲
رقیب گروه های مختلف سیاسی نیستم/ حضور بنده نافی حضور هیچ کس نیست
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حاشیه ثبت نام خود در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه گروه های سیاسی، تشکل ها و مردم عزیزمان بسیار گفتند و دعوت کردند اما حضور بنده نافی حضور هیچ کس نیست.

به گزارش برنا، « سید ابراهیم رئیسی» رئیس دستگاه قضا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حاشیه ثبت نام خود در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: برخی از عزیزان و دغدغه مندان به دلیل حساسیت و مهم بودن امر قوه قضائیه همواره تاکید می کردند کار تحول باید در قوه قضائیه ادامه پیدا کند و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت تداوم پیدا کند و دغدغه این را داشتند که دستگاه قضا چه خواهد شد؟ به همه عزیزان عرض می کنم از دغدغه آنها تقدیر می کنم اما در کنار مهم بودن قوه قضائیه با مهم بودن مسئله قوه مجریه و وضعیت معیشت مردم، گرانی، بیکاری، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه مواجه هستیم.

او افزود: اگرچه گروه های سیاسی، تشکل ها و مردم عزیزمان بسیار گفتند و دعوت کردند اما حضور بنده به صورت مستقل است و حضور بنده نافی حضور هیچکس نیست و کسانی که احساس تکلیف در این میدان کردند وظیفه خود را انجام دهند اما آنچه من می‌خواهم پیگیری کنم، مسئله تحول است.
 
رئیس دستگاه قضا ادامه داد: از همه مردم دعوت می کنم با هر عقیده ای در انتخابات شرکت کنند. خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می دانم و رقیب گروه های مختلف سیاسی نیستم. در این میدان همچنان که در دستگاه قضائی از نظر مردم بهره مند بودم در این عرصه هم حتما، بهره مند خواهم بود.

او با اشاره به برنامه های خود در حوزه سیاست خارجی گفت: برنامه سیاست خارجی ما تعامل با همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه خواهد بود. کسانی که قصد دشمنی نداشته باشند با آنها تعامل خواهیم کرد.

رئیسی تاکید کرد: کسی که برای انجام وظیفه به میدان می آید برای او شکست معنا ندارد.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف ریاست قوه قضاییه بعد از شما چه می شود، گفت: نمی دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز