کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:

کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۳
کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد
کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: اگر به مسئله های اصلی به خوبی نپردازیم لفاظی ها جای پاسخ های معتبر را می گیرد، لفاظی های ضعیف و بی اعتبار نباید بر برنامه محوری ها غلبه کند؛ کشور را با نمایش نمی توان اداره کرد.

به گزارش برنا، سعید جلیلی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400، در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم این انتخابات صحنه ای باشد برای اینکه مردم بتوانند با نامزدها و برنامه های آنها به خوبی آشنا شوند. مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند؛ بهترین کسی که می تواند این فضا را اداره کند خود مردم هستند. مردم مانند معلمی هستند که نامزدها باید برنامه های خود را در معرض امتحان آنها بگذارند. امیدوارم انتخابات پیش رو یک تحول مثبت در عرصه سیاسی کشور رقم بزند. در هشت سال گذشته سعی کردیم بیکار نباشیم. امیدواریم تجربه های تلخ و ناکامی های گذشته تکرار نشود.

جلیلی بیان‌کرد: در این عرصه باید پاسخ های که ارایه می‌شود معتبر باشد.‌ نامزدها در کنار اینکه برنامه های خود را بیان می کنند باید به مردم ارایه کنند که فرجام این برنامه ها چه خواهد بود و چه چیزی برای مردم در چهار سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

او‌ گفت: اگر به مسئله های اصلی به خوبی نپردازیم لفاظی ها جای پاسخ های معتبر را می گیرد، لفاظی های ضعیف و بی اعتبار نباید بر برنامه محوری ها غلبه کند؛ کشور را با نمایش نمی توان اداره کرد.

جلیلی گفت: چهار سال آینده نباید حرکت به صورتی باشد که کشور فقط اداره شود بلکه باید کشور پیشرفت کند و ارتقا یابد. مسایل مهمی پیش رو داریم و کارهای مهمی باید انجام شود. کسی که می آید باید بداند اختیارات و مسیولیت های او چیست و مبتنی بر آنها پاسخگو باشد. بدون نقشه کار نمی‌توان مسئولیت بزرگی را به فرجام رساند.

او گفت: برای سال 92 و 96 برنامه هایی داشتیم اما نشد از این رو امیدواریم این ناامیدی ها دوباره تکرار نشود و انشاالله مسیر کشور با قوت ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز