در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

واکنش مهمان پرست به خبر رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان/ برخی بدنبال تخریب و تاثیر منفی بر مردم هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۳
واکنش مهمان پرست به خبر رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان/ برخی بدنبال تخریب و تاثیر منفی بر مردم هستند
کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با خبر منتشر شده مبنی بر عدم احراز صلاحیت برخی چهره ها از جمله خود او گفت: جریاناتی سعی دارند در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری مسیر تخریبی را دنبال کنند که این امر تاثیر منفی بر نگرش مردم دارد.

رامین مهمان پرست، کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با خبر منتشر شده مبنی بر عدم احراز صلاحیت برخی چهره ها از جمله خود او گفت: جریاناتی  سعی دارند در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری مسیر تخریبی را دنبال کنند که این امر تاثیر منفی بر نگرش مردم دارد.

او اظهار کرد: به نظر بنده  بجای دو قطبی کردن رقابت و تخریب رقبا، باید فضا را به سمت ارائه برنامه ها و تاثیر آن بر زندگی مردم پیش ببریم، قطعا این اتفاق با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه می شود و رقابت را سازنده تر می کند.

او ادامه داد: متاسفانه خواسته یا ناخواسته روش های تخریبی اوج گرفته است. در روز گذشته شاهد بودیم یک خبرگزاری خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه 7 نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری واجد شرایط برای کاندیداتوری نیستند و از لیست شورای نگهبان حذف شده اند این در حالی است که خبر کاملا اشتباه بود و اساسا شورای محترم نگهبان هنوز بررسی شرایط کاندیداها را آغاز نکرده بود. در همین ارتباط بنده به نوبه خود اعتراض کردم و طی صحبت با مسئول خبرگزاری فوق مقرر شد اصلاحیه ای بر روی خروجی سایت قرار گیرد و اینکار صورت پذیرفت ولی موج منفی ایجاد شده جبران نشد. در پیگیری علت منتشر کردن چنین خبر نادرستی متوجه شدیم این خبرگزاری به این موضوع استناد می کند که طبق ابلاغیه شورای نگهبان کاندیدا باید 4 سال در یک مقام تعریف شده مسئولیتی ملی را عهده دار باشد و این 7 نفر ذکر شده واجد این شرایط نبودند، توضیح داده شد که این استنباط اشتباه است و بند "د " ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون همترازی که در بیانیه شورای نگهبان هم آمده است به صراحت تاکید دارد که سفرا همتراز استانداران هستند و از مقامات محسوب می شوند بنابراین واجد  شرایط مورد نظر شورای محترم نگهبان هستند.

مهمان پرست گفت: این خبر بازتاب منفی زیادی در  فضای مجازی به همراه داشت و اصلاحیه خبر دیگر اثر جبرانی را در اذهان عمومی ایجاد نکرد، هر چند  انتظار می رفت که حداقل خبر اصلاحی  را به عنوان تیتر یک منتشر کنند. این ها همان فضاهای تخریبی است و این برای یک رقابت سالم پسندیده نیست. نمی دانم  نیت این افراد چیست ولی این بی دقتی حتما بر روی مردم تاثیر منفی می گذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز