نماینده مردم شوش در مجلس دهم:

تبعیض ها زیبنده نظام اسلامی نیست/ اگر بی عدالتی ها نباشد مردم در انتخابات شرکت می کنند/ انقلابی یعنی اینکه مثل مردم عادی باید زندگی کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۵:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۹
نماینده مردم شوش در مجلس دهم گفت: این تبعیض ها و بی عدالتی ها زیبنده نظام اسلامی و انقلاب و شعاری که می دهیم با عنوان اینکه عدالت برقرار و رفاه برای کل جامعه ایجاد می شود، نیست.

«سیدراضی نوری»، نماینده مردم شوش در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با بیان اینکه قوام انقلاب و نظام ما به مردم است، گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد پشتیبانی از نظام و انقلاب بیشتر خواهد بود. مشکلاتی که در این مدت به مردم وارد شد و متاسفانه تورمی که پیش آمد باعث شد که این شرایط سخت برای زندگی مردم رقم بخورد.

او اضافه کرد: اگر انتظار داریم مردم برای تمام حوادث و رخدادهای سیاسی حضور خوبی داشته باشند و بتوانند به آینده خود ورود کنند باید زمینه آن را از قبل فراهم کنیم که مردم حس کنند که نظام، نظام آنها و انقلاب، انقلاب آنهاست ولی وقتی آقازاده هایی که فراتر از مرز زندگی می کنند را می بینیم و این تجمل گرایی و فاصله های طبقاتی را می بینیم که روز به روز در یک حکومت و نظام اسلامی حاکم  می شود یعنی یک نگاه غیر عادلانه در جریان است.

نوری ادامه داد: این مسائل باعث دلزدگی مردم می شود، مردم این فشارها و تحریم ها را از اول انقلاب دیدند و لمس و همراهی کردند ولی انتظار از همراهی مردم باید زمانی باشد که ببینند فاصله طبقاتی کم شده است. این تبعیض ها و بی عدالتی ها زیبنده نظام اسلامی و انقلاب و شعاری که می دهیم با عنوان اینکه عدالت برقرار و رفاه برای کل جامعه ایجاد می شود، نیست.

این نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: باید به سمت قشر آسیب پذیر جامعه حرکت کنیم چرا که توجه به آنها کم لمس می شود و این مسئله باعث می شود که مردم حضورشان کمرنگ دیده شود اما اگر حس کردند که مسئولین آنها از جنس خود آنها بوده و در درد آنها شریک هستند، مطمئنا حضور پررنگ تری خواهند داشت. مردم، انقلاب و نظام را از آن خود می دانند و همیشه ولایت مداری خود را نشان دادند.

نوری گفت: رخدادهای انتخاباتی که در سال های متمادی در انقلاب بوده را وقتی می بینیم در آن زمان مردم حس کردند انقلاب ما باتوجه به شیطنت هایی که غرب و بخصوص آمریکا و رژیم صهیونستی دارند، با مشکلاتی مواجه و تحت فشار است بنابراین برای اینکه از نظام و انقلاب و حاکمیت خود دفاع کنند به صحنه آمدند ولی نگاه مردم تیز است و شرایط فعلی را می بینند.

او متذکر شد: اگر این بی عدالتی ها و تبعیض ها نباشد، مردم در انتخابات حضور پیدا می کنند. انقلابی یعنی اینکه مثل مردم عادی باید زندگی کرد و تمام هم وغم نماینده و مسئول این باشد که بتواند مشکل و گره ای از مردم باز کند تا بتواند در مقابل همه نقشه هایی که امروز دشمن تبلیغ می کند که مردم در صحنه انتخابات حاضر نشوند بایستد. ما نباید با نظام و انقلابمان با وجود تمام مشکلات قهر کنیم ولی انتظار داریم رئیس جمهوری که می خواهد بیاید خود را وقف مردم کند و بتواند خواسته ها و انتظارات رهبری را پیاده کند.6 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز