نماینده مردم گرمسار در مجلس خبر داد؛

احتمال حضور تعدادی از نمایندگان در ستاد انتخاباتی رییسی/ حضور ۹۶ نماینده در این دیدار کذایی است/ رتق و فتق امور با امیرآبادی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۵:۳۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۸
احتمال حضور تعدادی از نمایندگان در ستاد انتخاباتی رییسی/ حضور ۹۶ نماینده در این دیدار کذایی است/ رتق و فتق امور با امیرآبادی بود
نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: حدود ۲۲۰ نماینده مجلس یازدهم از آقای رییسی دعوت کرده بودند تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند از این تعداد، حدودا ۱۵۰ نفر در دیدار با آقای رییسی حضور پیدا کردند.

«اردشیر مطهری»، نماینده مردم گرمسار و دبیر دوم‌ کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار عده ای از نمایندگان مجلس یازدهم با حجت الاسلام رییسی گفت: حدود ۲۲۰ نماینده مجلس یازدهم از آقای رییسی دعوت کرده بودند تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند از این تعداد، حدودا ۱۵۰ نفر در دیدار با آقای رییسی حضور پیدا کردند. آمار حضور ۹۶ نماینده در این دیدار که در برخی رسانه ها منتشر شد کذایی است زیرا پس از پایان نشست بر تعداد نمایندگان افزوده می شد، البته تعدادی از نمایندگان به علت سفر به حوزه انتخابیه خود و تهیه بلیط از قبل نتوانستند در این جلسه حضور یابند.

او ادامه داد: این یک دیدار و جلسه خودمانی بین نمایندگان مجلس و آقای رییسی بود. نمایندگان در این دیدار به بیان دغدغه های خود پرداختند و نکاتی را متذکر شدند و مواردی را دلسوزانه مطرح کردند. در این دیدار آقای رییسی فقط شنونده بود و حدود بیست نماینده سخنران بودند و مطالبات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند، همچنین دغدغه ها و نگرانی هایی از سوی نمایندگان مطرح شد.

مطهری بیان کرد: با توجه به اینکه جناح های مختلفی وارد میدان شده اند، همه کسانی که به آقای رییسی نزدیک هستند و او را مورد حمایت قرار داده اند در حوزه های انتخابیه باید حساسیت و دقت نظر داشته باشند و نگذارند غفلتی در شفافیت و روشنگری صورت بگیرد و از اقدامات خوب آقای رییسی و جایگاهی که در میان مردم دارند، گفته شود. با توجه به آنکه احتمال بد اخلاقی در کار وجود دارد باید مجموعه، از هوشمندی و هشیاری خاصی برخودار باشد. 

نماینده گرمسار در پاسخ به این سوال که پیرامون کابینه آقای رییسی در جلسه بحثی صورت گرفت یا خیر، بیان کرد: خیر موارد خاصی در مورد کابینه آقای رییسی مطرح نشد، در جلسه بیشتر دبیر هماهنگی که آقای نیکزاد بود حضور داشتند و مجری برنامه هم آقای امیر آبادی فراهانی بود که رتق و فتق امور را انجام می داد.

او بیان کرد: طبق صحبت با آقای نیکزاد احتمالا تعدادی از نمایندگان در ستاد آقای رییسی حضور پیدا کنند و نمایندگان در ستادهای استانی مستقر شوند. از سوی دیگر تعدادی از مجلس دهمی ها در کنار آقای لاریجانی قرار می‌گیرند. در این دیدار بنده هم مطرح کردم که بت فساد اقتصادی را آقای رییسی شکستند و بخشی از رسالت خود را به انجام رساندند که این کار بزرگی بود.

او در پاسخ به این سوال که در این دیدار آقای رییسی چقدر خود را سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌دانستند، گفت: عرض کردم ایشان در این جلسه شنونده بودند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز