یک استاد حوزه:

نباید ناامید بشویم/ شورای نگهبان حتما جلسه ای تشکیل می دهد و اعاده حیثیت می کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۸۵۵۳
نباید ناامید بشویم/ شورای نگهبان حتما جلسه ای تشکیل می دهد و اعاده حیثیت می کند
یک استاد حوزه گفت: ما نباید ناامید بشویم چرا که همه چیز بستگی به رخدادها و حوادثی دارد که در این چند‌‌ روز انجام می شود پس به طور دقیق نمی توان چیزی پیش بینی کرد.

«آیت الله غرویان»، یک استاد حوزه، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص بیانات امروز مقام معظم رهبری درباره ردصلاحیت ها و اینکه در حقی کسی که جفا شده چگونه باید جبران صورت بگیرد، اظهار کرد: شورای نگهبان حتما جلسه ای تشکیل می دهد و اعاده حیثیت می کند. از فرم تصمیمات آنها اطلاعی ندارم اما حسب اینکه مقام معظم رهبری این را بیان کردند تکلیف و وظیفه ای بر دوش شورای نگهبان بار می کند که آنها باید از عهده این تکلیف بربایند و بتوانند به شکلی اعاده حیثیت کنند.

او در خصوص گزینه های احتمالی که  احتمال احراز صلاحیت آنها وجود دارد، گفت: من تعیین مصداق نمی توانم کنم چرا که اینگونه اظهارنظرها باعث حرف و حدیث می شود، خود شورای نگهبان تشخیص داده و انجام وظیفه خواهد کرد.

غرویان در ارتباط با فضای انتخابات با تاکید بر اینکه باید مقداری حال و هوای پرشورتری باشد، عنوان کرد: امیدوارم در این روزهای باقی مانده تا انتخابات و با بیانات امروز مقام معظم رهبری، انتخابات شور و حال بیشتری پیدا کند و مردم به صحنه بیایند.

او افزود: ما نباید ناامید بشویم چرا که همه چیز بستگی به رخدادها و حوادثی دارد که در این چند‌‌ روز انجام می شود پس به طور دقیق نمی توان چیزی پیش بینی کرد.۷ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز