همتی:

آقای رئیسی اینجا کره شمالی نیست/ مخالف افکار آقای علم الهدی هستید یا خیر

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۱۷۲۴
آقای رئیسی اینجا کره شمالی نیست/ مخالف افکار آقای علم الهدی هستید یا خیر
عبدالناصر همتی گفت: چرا هرروز آقای جهرمی را به دادگاه احضار می کنید.چرا نماینده ها شما رای به بسته شدن اینستاگرام داد؟ چرا دوستان طبری همچنان آزادند؟شفاف بگویید مخالف افکار آقای علم الهی هستید در حوزه زنان یا خیر؟شما حتی نگفتید مخالف گشت ارشاد هستید یا خیر؟

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در رابطه با تعادل بین فعالیت اقتصادی زنان و ارزش های خانواده در دولت خود گفت: بحث زنان و فعالیت های آنان مهم است و باید به آن توجه شود. 50 درصد جمیعت کشور زنان هستند و شأن و جایگاه آنها مورد توجه قرار نمی گیرد.باید زمینه لازم و امنیت اجتماعی لازم فراهم شود و فرصت برابر به آنها برای مشارکت در اجتماع داده شود.

وی افزود: تعداد اشتغال و فرصت اشتغالی برای زنان برابر نیست حتی 30 درصد هم نیست یکی از سیاست های من این است که این کار را کنم.برای زنان کار آفرین برنامه ها داریم.زنان سرپرست خانوار خیلی مشکل دارند. به سه دهک پایین یک میلیون نفر به خانواده ها از طریق هدفمند کردن یارانه ها داده می شود.زنان باید خط مقدم فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در کشور باشند.

همتی ادامه داد: آقای رییسی قبلاً هم این اسامی ۱۱ نفر به قوه داده شده و پرونده تنها به اطلاع خودتان به دلایلی پیش نمی رود. این ها در زمان من نبوده در زمان گذشته است اگر صلاح می دانید اسامی را اعلام کنید.

وی خطاب به جلیلی نیز گفت: آقای جلیلی فکر می کنم شوخی میک نند که میگویند 200 کشور نمی داند اف‌ ای تی اف چیست. یعنی ۲۰۰ کشور عقل ندارد. آقای جلیلی شما و کره شمالی فقط نمی دانید اف‌ ای تی اف چیست. چرا کاری می کنید تاجرهای ما را به عنوان تروریست اعلام کنند.

همتی با بیان اینکه چند سوال از آقای رییسی دارم گفت: آقای رئیسی حرف رمزی زدید اینترنت امن ، از مردم می‌پرسم؛ شما می دانید اینترنت امن یعنی چی؟یعنی اینستاگرام فیلتر شود.طبقه بندی اینترنت یعنی چه؟ یعنی جیره بندی آن.اینجا کره شمالی نیست آقای رئیسی.

وی افزود: چرا هرروز آقای جهرمی را به دادگاه احضار می کنید.چرا نماینده ها شما رای به بسته شدن اینستاگرام داد؟ چرا دوستان طبری همچنان آزادند؟شفاف بگویید مخالف افکار آقای علم الهی هستید در حوزه زنان یا خیر؟شما حتی نگفتید مخالف گشت ارشاد هستید یا خیر؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز