یادداشت؛

ما "مردم میدان" بودیم حالا شما "مرد میدان" باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۶:۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۴۸۵۳
ما مردم میدان بودیم حالا شما مرد میدان باشید
یاسر صادقی - سردبیر

خبرگزاری برنا: انتخابات ۱۴۰۰ از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد آغاز و تا ساعت ۲ بامداد ۲۹ خرداد ادامه داشت و در فضای یاس و تردید و با وجود بمباران تبلیغاتی برای تحریم انتخابات باز هم مردم آمدند، بسیاری فکر می‌کردند ساعت ۲۰ یا نهایتا ۲۲ انتخابات به پایان برسد اما مردم ایران ثابت کردند پشت کشور را خالی نمی‌کنند.

مردم گله‌مندند ، اما این گلایه مانع حضور آنان پای صندوق رای نشد، مردد بودند اما با تردید و گلایه خود را پای صندوق رای رساندند تا به مسوولان بگویند ما با همه فشارها و گلایه‌ها آمدیم و "مردم میدان" بودیم، حالا نوبت شماست که "مرد میدان" باشید.

این اولین بار نیست که مردم با حضور در میدان حماسه آفریده‌اند و آخرین بار هم نخواهد بود اما مسوولان باید قدر این مردم را بدانند و برای حل مشکل جوانان، زنان، کارگران، معلولان و همه مردم ایران وارد میدان شوند تا حمایت مردم دائمی شود و یقین جای خود را به تردید بدهد، تردیدی که حاصل عملکرد مسوولان طی ۴۰ سال گذشته است و اگر در ریل‌گذاری قرن جدید و در گام دوم عملکرد‌ها اصلاح نشود، مردم از میدان خارج می‌شوند و این کشور با وجود دندان‌هایی که از طرف دشمنان همیشه تیز بوده بدون مردم لحظه‌ای دوام نمی‌آورد.

مردم با تردید باز هم حماسه آفریدند تا هم چشم طمع دشمنان به این آب و خاک را کور کرده باشند، هم پاسخ خون شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا را داده باشند و اکنون مسوولان باید با پیروی از مکتب حاج قاسم به میدان بیایند و به شکرانه این حضور، شب و روز برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنند. این مردم که با کمری خمیده در میدان حاضر شده‌اند مسوولانی از جنس حاج قاسم می‌خواهند که با همه وجود خود را فدای همه مردم و کشور کنند و البته این مردم دیروز نشان دادند لایق خدمت صادقانه هستند.

نظر شما
پرونده ویژه