زاکانی:

حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم به رهبری و نه بزرگ به دشمنان بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۵۲۴۲
حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم به رهبری و نه بزرگ به دشمنان بود
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمان‌های انقلاب و دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که با مشارکت حداکثری خود، نه بزرگ به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات دادند.

به گزارش برنا، «علیرضا زاکانی» امروز شنبه پس از اعلام بخش بیشتر آراء شمرده و اعلام آن توسط ستاد انتخابات کشور گفت: حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه‌های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در برداشت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که پیش از روز انتخابات به نفع «ابراهیم رییسی» کناره گیری کرد، افزود: پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمان‌های انقلاب و دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه‌ها و گلایه‌های مردم را تصدیق کرده بودند.

وی تصریح کرد: پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه‌ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

زاکانی ادامه داد:‌پیام سوم حضور مردم، انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحول خواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشان دهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان تبریک این حماسه ملی  عنوان کرد: این مهم را  به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت تبریک گفته و از همه دست اندرکاران انتخابات تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی‌ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروه‌ها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز