اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۷۷۸
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

کنش‌ها را مناسبات شراکتی، وراثتی و رفاقتی در جریان اصلاحات تعریف می‌کند/ اندیشه اصلاح طلبان نمرده است/ آفت‌ها روشن است/ برخی حاکمان بی حکم بر جریان اصلاح طلب، خیمه زدند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اشکال در این است که عده ای در جریان اصلاحات که من اسمشان را حاکمان بی حکم گذاشتم بالاخره خیمه زدند بر این جریان و خود را کلیددار و قیم این جریان می دانند و اجازه ندادند، جریان پوست اندازی و نوزایی کند و هم حرف ها و هم چهره ها و روش ها تکراری شد و عملا باعث شد که این نوزایی را از این جریان بگیرند، اما این به آن معنا نیست که جریان اصلاحات و اصلاح طلبی در جامعه ایران محو شده و مرده باشد.

*************

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

اصلاح طلبان باید پوست اندازی کنند/ نباید مشکل را از مردم بدانیم مشکل از خودمان است/ اصلاح طلبان باید درس بگیرند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: از مجموعه ریشه دار در کشور نمی توان انتظار داشت که تماشاچی باشد در سال 92 و 96 همین اتفاق برای اصولگرایان افتاد البته آنها از روش غیر منطقی، تخریب و توهین استفاده کردند ولی ما باید حتما پوست اندازی و حتما باید بازسازی کنیم و حتما باید به متن مردم برگردیم و حتما باید برای آشتی بین مردم و مجموعه اصلاح طلبان، برنامه ریزی کنیم.

****************

عضو شورای وحدت اصولگرایان:

فعالیت ستادهای رییسی به معنای حضور آنها در کابینه نیست/ تصور می کردم کاندیداها نگاه ترحم آمیز به زنان داشتند

عضو شورای وحدت اصولگرایان عنوان کرد: شورای وحدت تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی است تا فردی کارآمد بر سر کار بیاید و هیچگونه سهم خواهی را برای خود و گروه های دیگر نمی خواهد

*****************

قالیباف:

با یک برنامه پنج ساله در شرایط تحریمی می‌توان به آرامش رسید

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدای دوران دفاع مقدس، خدای اقتصاد نیز هست، گفت: با یک برنامه پنج ساله در همین شرایط سخت تحریمی می‌توان به ثبات و آرامش رسید.

*******************

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با آیت ‎الله رئیسی دیدار کرد

سرلشکر حسن باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با آیت‎الله رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

****************

ربیعی:

اخلاق و ادب در این دوره از انتخابات در لیست برندگان قرار گرفت/ عبور از این شرایط سخت و غلبه بر مشکلات نیازمند کمک همه قوا است

ربیعی گفت: عبور از این شرایط سخت و غلبه با مشکلات و مقابله با تحریم و کرونا نیازمند کمک همه قوا است. انتظار می رود جریان های سیاسی که در این انتخابات حامی کاندید پیروز هم نبودند با دور اندیشی اینده نگرانه در کنار رییس جمهور منتخب بمانند. اخلاق و ادب در این دوره از انتخابات در لیست برندگان قرار گرفت.

****************

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز