اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۷۳۰۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

اسلامیت به شعار و قرآن خواندن نیست/ اختیار به عراقچی بدهیم همین امروز می‌رود و توافق را نهایی می‌کند/ امروز با رییس جمهور منتخب دیدار می‌کنم/ نمی‌دانم برجام چه نیشی به اینها زده

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: فضا را در جمهوریت باز کنیم؛ ترد مردم هنر نیست. اینکه بگویید یک جناحی نباشند چه هنر و خدمتی است.

**************

یک فعال سیاسی اصولگرا:

تاثیر دولت سایه جلیلی در ۸ سال گذشته کم و اندک بود/ دولت سایه بسیار مفید و سازنده است

یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: تاثیر آقای جلیلی در معنای دولت سایه در ۸ سال گذشته بسیار کم بود خود آقای‌ جلیلی شاید کارهای متنوعی علاوه بر سیاست خارجی انجام داده باشند ولی من اطلاع ندارم در دولت سایه اقای جلیلی مثلا چه کسی برای وزارت اقتصاد تعیین شده بود تا به او مراجعه کنند؟!

**********

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم:

برای حضور در کابینه رییسی با من صحبتی نشده است/ دود دعوا، مخاصمه و اختلاف نظر بین قوا صرفا به چشم مردم می‌رود/ مانعی برای حضور زنان در کابینه رییسی وجود ندارد

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم پاسخ به این سوال که ایا تاکنون برای حضو در کابینه رییس جمهور منتخب با شما صحبتی صورت گرفته است، گفت: خیر تاکنون بحثی مطرح نشده است.

**********

رئیس قوه قضاییه:

امروز ما نباید آزمون و خطا داشته باشیم/ با اجرای عدالت پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا کمتر می‌شود

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز ما نباید آزمون و خطا داشته باشیم، چون چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و باید تمام دست اندرکاران و خدمتگزاران در همه حوزه‌ها تلاش کنند که به آنچه که خواست امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب است، عمل شود که این خواست هم جدا از خواست‌های مردم نیست که باید به خواست مردم که اجرای عدالت است از سوی مسئولان تحقق بخشیده شود.

**********

اقدام خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی

اقدام خرابکارانه بر علیه یکی از ساختمانهای سازمان انرژی اتمی با شکست روبرو شد..

***********

رئیس دفتر رئیس جمهور:

باید یک انتقال قدرت آرام داشته باشیم/ تا زمانی که فشارهای خارجی باشد دولت سیزدهم هم مشکلات خواهد داشت/ دیدار روحانی با رییس جمهور منتخب

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رییس جمهور منتخب با حضور در نهاد ریاست جمهوری و حضور در دفتر دکتر روحانی با رییس جمهور فعلی کشور دیدار کرد.

*********

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز