معاون اول رئیس‌جمهور:

اضافه شدن تولید برق ناممکن است/ نیروگاه ها با همه ظرفیت در حال تولید هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۳۴۰۱
اضافه شدن تولید برق ناممکن است/ نیروگاه ها با همه ظرفیت در حال تولید هستند
معاون اول رئیس جمهور گفت: اضافه شدن تولید برق ناممکن است زیرا همه نیروگاه ها با تمام ظرفیتی که ممکن است در حال تولید هستند.

به گزارش برنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسه دیروز دولت در خصوص بررسی قطعی برق گفت: نتیجه منوط بر آثار آن جلسه است، اگر دیدید که وضع بهتر شده است بدانید که تصمیمات گرفته شده موثر بوده است.

وی افزود: باید به مردم توضیح داد و علت مشکلات را بیان کرد، برق با تمام زندگی مردم ارتباط دارد و مردم هم بر این مسئله حساسیت دارند، پس باید توضیحات لازم را به مردم ارایه کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: اضافه شدن تولید برق ناممکن است زیرا همه نیروگاه ها با تمام ظرفیتی که ممکن است در حال تولید هستند. وضعیت سد ها برایمان بسیار حایز اهمیت است زیرا پیشبینی مان این است که در پاییز هم وضع بارندگی مناسب نباشد باید به مسئله آب شرب مردم با دقت توجه شود تا با مشکلی رو به نشویم، این ها از مسایلی است که باید دولت ها به آن توجه کنند، حجم تولید مشخص است ، میزان مصرف است که افزایش می یابد.باید تا حدالمقدور مصرف کاهش پیدا کند، مهم ترین کار وزارت نیرو این است که میزان فاصله بین مصرف و تولید مشخص شود تا ببینیم کمبود چه زمینه های است و مدیریت لازم انجام شود و آثار اجتماعی اقتصادی سیاسی آن به حداقل رسد، مهم ترین اقدام وزارت نیرو مدیریت کردن این مسیله است. 

جهانگیری افزود: آقای رییس جمهور در زمینه برق عذر خواهی کردند و حتما تأکید خواهیم کرد در این روزهای پایانی وزرا با حضور در جمع خبرنگاران توضیحات و پاسخ های لازم را ارایه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز