تهدیدهای اسرائیل ادامه‌دار شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۰:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۶۴۹۱
تهدیدهای اسرائیل ادامه‌دار شد
رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون دست کم ۶۳ ساختمان متعلق به فلسطینی ها را در قدس اشغالی تخریب کرده است و خطر تخریب خانه ها و بیرون راندن خانواده های فلسطنیی از منازل شان در محله شیخ جراح همچنان وجود دارد.

به گزارش برنا؛ «فادی الهدمی» وزیر امور قدس فلسطین روز سه شنبه افزود: رژیم صهیونیستی ۸۶ خانواده ساکن در محله بطن الهوا را نیز تهدید به تخلیه و ساکنان۱۰۰ خانه در محله البستان در سلوان را تهدید به تخریب کرده است.

وی در دیدار با سفیر اردن به افزایش عملیات انهدام منازل فلسطینان  و طرح های مربوط به تخلیه برخی دیگر منازل و نیز افزایش دستگیری ها اشاره کرد.

الهدمی همچنین از خطر افزایش تجاوزات و قانون شکنی های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی چه از طریق یورش و یا فرمان اخراج نمازگزاران و نگهبانان  و کارشکنی در ارتباط با مرمت مسجدالاقصی و نیز ادامه حفاری ها و گشودن تونل ها در اطراف آن اشاره کرد و نسبت به افزایش عملیات شهرک سازی  در اراضی قدس هشدار داد.

وی تاکید کرد که اوج گیری تجاوزات رژیم اسرائیل ایجاب می کند که جامعه بین الملل هرچه سریع تر زمینه حمایت بین المللی از ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی و پایان دادن به اشغالگری را فراهم سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز