تظاهرات مقابل پارلمان انگلیس به خشونت کشیده شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۹۲۶۵
تظاهرات مقابل پارلمان انگلیس به خشونت کشیده شد
هم زمان با رفع عمده محدودیت‌های کرونایی در انگلیس، هزاران معترض مقابل پارلمان این کشور دست به تظاهرات زده و خواستار بازداشت نخست وزیر شدند. این حرکت اعتراضی با دخالت پلیس به خشونت کشید شد.

به گزارش برنا، معترضانی که طی ۱۶ ماه گذشته علیه محدودیت‌های کرونایی، بدون رعایت مقررات قرنطینه در انگلیس دست به تظاهرات زدند، دوباره در خیابان‌های لندن سرازیر شده و بوریس جانسون را به جنایت علیه بشریت متهم کردند.

پیام آن‌ها البته چندان روشن نیست چراکه از امروز بیشتر محدودیت‌ها در انگلیس به رغم افزایش آمار مبتلایان به کرونا برداشته شده و در واقع رعایت اصول بهداشتی به افراد واگذار شده است.

برخی از شرکت کنندگان علیه طرح ملی واکسیناسیون شعار داده و فریاد می‌زدند: «دی‌ان‌ای ما را رها کنید» و «ما درگیر همه‌گیری نیستیم، این یک تست هوش است». برخی دیگر هم جریمه‌هایی را در دست داشتند که از سوی پلیس و دادگاه در دوران قرنطینه صادر شده و خواستار لغو آن بودند. 

معترضان خیابان‌های پرتردد مقابل پارلمان را مسدود کرده و تلاش پلیس برای متفرق کردن آن‌ها منجر به بروز درگیری شد. معترضان با شعار شرم بر تو و بوریس جانسون را دستگیر کنید به سمت پلیس یورش برده و زباله پرت کردند.

پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران تلاش می‌کنند تا با معترضان وارد گفت‌وگو شده و ترافیک به‌وجود آمده در منطقه را کم کنند.  گفته می‌شود حدود ۲ هزار نفر در تظاهرات امروز حضور دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز