نماینده مردم تبریز در مجلس:

نمی گذاریم برای کسب و کار مردم کوچکترین محدودیتی ایجاد شود/ با حق التحریمی‌های متعددی روبرو هستیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۱۵۹۰۹
نمی گذاریم برای کسب و کار مردم کوچکترین محدودیتی ایجاد شود/ با حق التحریمی‌های متعددی روبرو هستیم
میرتاج الدینی گفت: طرح صیانت به معنای محدودیت کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهرا هر مصوبه ای که بخواهد این ها را به مخاطره بیندازد نمایندگان به آن رای نمی دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با شرایط اقتصادی کشور و برنامه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات گفت: همانطور که آقای رییسی خودشان تأکید داشتند یکی از اولویت های دولت سیزدهم ثبات بخشی به شرایط اقتصادی کشور و تقویت پول ملی، کنترل تورم و اقداماتی در جهت حمایت معیشتی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است. با توجه به اینکه به نیمه سال نزدیک می شویم و امسال هم به نام رفع موانع تولید نامگذاری شده این دولت باید کارنامه روشنی در این رابطه داشته باشد.

او ادامه داد: دولت باید با طرح مسائل مشخص در حوزه اقتصاد راهکارها را ارائه بدهد، موانع تولید زیاد است، با حق التحریمی های متعددی روبرو هستیم که دولت باید این ها را بیان و رفع کند، به گونه ای که در جهت رفع موانع تولید گام های موثری برداشته شود و به مردم هم اعلام کند تا مردم بدانند که این دولت حمایت جدی از کسب و کار، اشتغال و بخش خصوصی دارد و موانعی که، پای تولید را بسته اند و بخشنامه های بانک مرکزی و موانعی که در گمرکات است و فعالان اقتصادی معمولا شاکی هستند این وضعیت را سروسامان بدهد و رفع کند.

میرتاج الدینی مطرح کرد: رئیسی طبق گفته خودش ابتدا اقدامات فوری را انجام می دهد. الان دیگر باید مسائل شناسایی شده باشد و وقتی که دولت مستقر شد در هر حوزه ای تیم اقتصادی اول مسائل را برای مردم اعلام کند. وقتی مردم ببینند که اینها آمدند و نسبت به معیشت مردم تصمیماتی را اتخاذ کرده اند، مردم حوصله و صبر می کنند تا نهایت دولت به ثمر بنشیند.

او در خصوص طرح صیانت و گلایه های مردم مبنی بر ایجاد محدودیت در فضای مجازی و آسیب به کسب و کارها گفت: نمی‌گذاریم برای کسب و کار مردم کوچکترین محدودیتی ایجاد شود، در طی این مدت دغدغه مردم را در همه جا شنیدیم و این طرح به معنای محدودیت برای کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهراً هر مصوبه ای که بخواهد این ها را به مخاطره بیندازد، نمایندگان به آن رای نمی دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود. با این طرح بسترهای پیام رسان های داخلی تقویت خواهد شد که خیلی از کسب و کارها در انها می تواند شکل بگیرد. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز