دعایی:

بابت چنین رئیس قوه قضائیه‌ای باید به نظام تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۹۴۸۴
بابت چنین رئیس قوه قضائیه‌ای باید به نظام تبریک گفت
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: باید به نظام تبریک گفت که رییس قوه قضائیه ای داریم که به‌صورت ریشه‌ای با مسائل برخورد می‌کند و می‌گوید هرکسی می‌خواهد می‌تواند بدون هیچ مشکلی به کشور خود بر گردد.

به گزارش برنا،  نشست دلالت‌های رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب و نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب، صبح امروز (یکشنبه) با حضور مدیران رسانه‌ها از سوی اندیشگاه بیانیه گام دوم وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با بیان اینکه شرایط امروز کشور شرایط مبارکی است، اظهار داشت: امروز انسجام و یکدستی خوبی در سطح حاکمیت وجود دارد که این مبارک است و جز دوران کوتاه اول انقلاب هیچ گاه چنین شرایطی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه فضای خارج از حاکمیت مقداری ملتهب است، اظهار داشت: برخی هنوز نسبت به امید به آینده باور لازم را ندارند.

دعایی با اشاره به فضای مسموم رسانه‌ای ضدانقلاب گفت: دشمنان با تبلیغات خود و فضای مسموم رسانه‌ای نسل جوان را از ما می‌گیرد که در گام دوم انقلاب باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با اشاره به مشکلات جامعه و آسیب‌های اجتماعی گفت: بحمدلله دولت و مجلسی سر کار است که این مظالم را درک کرده اند.

دعایی اقدامات مثبت رئیس قوه قضائیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید به نظام تبریک گفت که رییس قوه قضائیه ای داریم که به‌صورت ریشه‌ای با مسائل برخورد می‌کند و می‌گوید هرکسی می‌خواهد می‌تواند بدون هیچ مشکلی به کشور خود بر گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای اژه‌ای خودش به نهادهای داخل دستگاه قضایی سر می‌زند و جاهایی می‌رود که از سرنوشت افراد آنجا خبری نبوده است. برای اولین بار یک ریس قوه قضاییه می‌آید و همه سلولها را باز می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز