وزیر دفاع:

مهمترین رسالت وزارت دفاع را پشتیبانی از نیروهای مسلح است

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۴۹۴۰
مهمترین رسالت وزارت دفاع را پشتیبانی از نیروهای مسلح است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهمترین رسالت وزارت دفاع را پشتیبانی از نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: وزارت دفاع با کمک به دفاع و دیپلماسی دفاعی، در حوزه پشتیبانی‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی و توسعه توانمندی دفاعی کشور گام بر می‌دارد.

به گزارش برنا، سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح  سومین نمایشگاه بین المللی صلح و دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه جنگ،  گفت: بشر در طول تاریخ خود همیشه با دو نگاه به قدرت مواجه بوده است. یک قدرتی که متکی به خداوند و انبیا الهی است که قدرتی واقعی است و قدرت دیگری که در طول تاریخ بشر با آن مواجه بوده، قدرت متکی به شیطان، قدرت پوشالی، متکی به ابزار و ادوات دنیایی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی در طول تاریخ محکوم به شکست بوده‌اند، افزود: الان می‌بینید آمریکا که داعیه قدرت جهانی دارد چه روندی را در منطقه دنبال می‌کند و می‌بینید با چه ضعف و خفتی مجبور شد که افغانستان را ترک کند.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: مردم افغانستان از سوی آمریکا غیر از بدبختی، فلاکت، نکبت و خونریزی چیزی ندیدند اما با همه این احوال هر اتفاقی که الان در منطقه می‌افتد و معادلاتی که در سطح منطقه رخ می‌دهد سرانجام به شکست آنها منجر شده است. این موضوع نشان می‌دهد قدرت پوشالی شکست خورده و  قدرتی که متکی به خداست همواره در تمامی معادلات با اقتدار و پیروزی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت دفاع در پی قدرت آفرینی هستیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های آمادگی نیروهای مسلح و در سناریوسازی‌هایی آینده و همین طور در افزایش قدرت منطقه‌ای نقش آفرینی می‌کند که بخشی به صنعت دفاعی و بخشی به نیروی انسانی کارآمد و آماده بر می‌گردد.

وزیر دفاع اضافه کرد: با همدلی و انسجامی نیروهای مسلح قادر خواهیم بود در مسیر ارتقای رزمی به‌شکل جهشی حرکت کنیم.

سرتیپ آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره دیدارهایش با فرماندهان نیروهای مسلح، گفت: آنها در این دیدارها برای همدلی و حرکت در مسیر ارتقای توان رزم و کمک به وزارت دفاع اعلام آمادگی کردند و قول دادیم که از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم.  

وی، مهمترین رسالت وزارت دفاع را پشتیبانی از نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: وزارت دفاع با کمک به دفاع و دیپلماسی دفاعی، در حوزه پشتیبانی‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی و توسعه توانمندی دفاعی کشور گام بر می‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز