معاون بازرسی کل کشور از گروه صنعتی عظام بازدید کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۷۶۸۵
معاون بازرسی کل کشور از گروه صنعتی عظام بازدید کرد
معاون کل کشور در راستای رفع موانع تولید، چهارشنبه با مدیران گروه صعنتی عظام در شرکت استام صنعت در تهران دیدار کرد و در جریان فعالیت بخش‌های مختلف این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش برنا، غلامعباس ترکی معاون کل کشور در راستای رفع موانع تولید، چهارشنبه  با مدیران گروه صعنتی عظام در شرکت استام صنعت در تهران دیدار کرد و در جریان فعالیت بخش‌های مختلف این مجموعه قرار گرفت. 

هدف معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی از بازدید از استام صنعت و آشنایی با مجموعه تولیدی عظام، پیشتیبانی از تولید داخلی و رفع موانع در این راه است. این بازدید در راستای انتخاب نام «سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای سال جاری از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته است. 

استام صنعت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی عظام است که در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. 

آقای ترکی، بعد از دیدار با عباس ایروانی مدیر مجموعه عظام و دیگر مدیران گفت: « ما به عنوان سازمان بازررسی کل کشور، نسبت به تولید و همه دست‌اندرکارانی که در این حوزه نقش دارند موضع حمایتی داریم. پایه و اساس کار تولید کارگران، نیروهای متخصص و سرمایه‌های انسانی مجموعه هستند. لذا اعلام کردیم که هرجا مانعی باشد اعلام کنند و ما تلاش خودمان را می‌کنیم که موانع موجود را برطرف کنیم و هم از تولید و هم از کارگران حمایت کنیم. هر اقدامی که از ناحیه ما بربیاید که منجر به توسعه مجموعه شرکت و رفع موانع تولید بشود، برای کمک آماده‌ایم.»

ترکی در استام صنعت،‌ علاوه بر فعالیت تولیدی در این کارخانه ، از نمایشگاه ارائه دستاوردهای دیگر کارخانه‌های تولیدکننده گروه صنعتی عظام هم بازدید کرد و با فعالتی‌های این مجموعه اشنا شد. استام صنعت یکی از 13 زیرمجموعه صنعتی گروه عظام است. 

گفتنی است یکی از زیرمجموعه‌های گروه عظام، واحد مسئولیت اجتماعی آن است که در امور اجتماعی مشارکت وهدف احداث 1000 کلاس درس در سراسر کشور را پیگیری می‌کند. این واحد تا حالا بیش از 200 کلاس در سراسر کشور احداث کرده است. 

معاون سازمان بازررسی کل کشور، در نشست با مدیران گروه عظام، حضور فعال این مجموعه در بازار تولید قطعات و به خصوص صادرات محصولات این مجموعه به اروپا را نشانه‌ای از موفقیت این مجموعه داست. 

گروه عظام 5 هزار و 600 نیروی مستقیم و 25 هزار نیروی غیرمستقیم دارد. این مجموعه بیش از 500 تامین‌کننده دارد و در پهنه  6 استان کارخانه دارد. عظام با وجود تحریم‌های ظالمان علیه ایران، همچنان به تولید ادامه داده است اما مدیران این مجموعه در دیدار با معاون بازررسی کل کشور، از برخی موانع داخلی گلایه داشتند که غلامعباس ترکی وعده داد سازمان بازررسی در راه برداشتن موانع تولید اقدام خواهد رفت.  

او درباره مشاهداتش از پیشرفت گروه عظام گفت: «امروز در بازدیدی که داشتیم از مجموعه عظام، شاهد نظم و دانش فنی و توجه به آموزش بودیم. در صبحت با پرسنل و متخصصان متوجه شدیم که کار بزرگی انجام شده و سرمایه بزرگ نیروی عظام هم همین نیروی انسانی ورزیده، باانگیزه و و صاحب دانش است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز