اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۳۳۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

در واکسیناسیون به مرز ۵۰ میلیون رسیده‌ایم/ نزدیک شدن آمار واکسیناسیون به حدنصاب ۷۰ درصدی/ محدودیت‌های هوشمند، باید جای محدودیت‌ها و تعطیلی کسب و کارها را بگیرد/ با افرادی که به سمت مرزها رفتند با احترام برخورد شود

رئیس جمهور با اشاره به نزدیک شدن آمار واکسیناسیون به حدنصاب ۷۰ درصدی جمعیت هدف در جامعه، گفت: امروز به نقطه‌ای رسیده ایم که به جای اعمال محدودیت‌های جدید باید درباره رفع محدودیت‌ها برنامه ‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم، اما باید مراقب باشیم که در اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی سستی ایجاد نشود.

********

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس:

دولت هرچه زودتر لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارجاع دهد/ اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستور کمیسیون شوراها قرار دارد/ تلاش داریم برای انتخابات پیش‌روی مجلس بتوانیم قانون جدید را وضع کنیم

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: احتمال می‌رود دولت جدید لایحه جامع انتخابات را از مجلس پس بگیرد و با لحاظ اصلاحاتی مجدد به مجلس ارائه کند امیدواریم دولت هرچه زودتر لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارجاع دهد.

*********

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

لازم نیست برای ناطق‌نوری و لاریجانی کارت اصلاح‌طلبی صادر کنیم/ ناطق‌نوری ترجیح می‌دهد سکوت کند/ شرایط برای برقراری ارتباط مستقیم با حاکمیت برقرار نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا اشخاصی مثل ناظق‌نوری و لاریجانی می‌توانند در طیف اصلاح‌طلبان باشند و به این جریان کمک کنند؟ گفت: لازم نیست برای ناطق‌نوری و لاریجانی کارت اصلاح‌طلبی صادر کنیم.

********

واکنش وزارت خارجه آمریکا به سخنان امیرعبداللهیان/ "خیلی زود" یعنی چه؟

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان امیرعبداللهیان گفت: "خیلی زود" یعنی چه؟

**********

وزیر دفاع:

باید به دانش‌آموزان اجازه داد نظر دهند

وزیر دفاع تفویض اختیار به دانش‌آموزان را یکی از اصول و زمینه‌های ضروری مقوله آموزش عنوان کرد و گفت: باید به دانش‌آموزان اجازه داد نظر دهند و تصمیم بگیرند تا بتوانند عمل کنند.

************

جوابیه عراقچی به روزنامه کیهان

مشاور وزیر امور خارجه خطاب به روزنامه کیهان نوشت: اینجانب هیچ گاه در مورد تخصص کاری خود در وزارت امور خارجه ادعایی نداشته ام، اما اگر قرار است در این مورد قضاوتی صورت گیرد شایسته است که مستند آن ادعاهای یک دیپلمات کهنه کار آمریکایی، که قرار است به هر قول و فعل آنها بی اعتماد باشیم، نباشد.

*********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز