طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکارها در دستور کار مجلس

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۲۰۷۷
طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکارها در دستور کار مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌ و کار، گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تأخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را بررسی می‌کنند.

به گزارش برنا، یکصدو سی و دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، روز دوشنبه به ریاست «محمدباقر قالیباف» با حضور ۲۱۹ نماینده آغاز شد و نمایندگان گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌ و کار و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را در دستور کار دارند.

در دستور جلسه امروز همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، در دستور کار جلسات علنی پیش روی نمایندگان خواهد بود.

همچنین بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر،  انتخاب بک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معرفی هیات رییسه جهت عضویت در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت براجرای اصل (۴۴) قانون اساسی و گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل یکصد و سی و چهارم (۱۳۴) قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی ‌از مقررات و آیین‌نامه‌های اجرائی قوانین و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تأخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور نیز برای دستور صحن علنی امروز پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز