رییس کمیسیون عمران مجلس:

سامانه ثبت نام تولید جهش مسکن از روز چهارشنبه فعال می شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۸۶۸۵
سامانه ثبت نام تولید جهش مسکن از روز چهارشنبه فعال می شود
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه ثبت نام طرح تولید جهش مسکن طراحی شده و از روز چهارشنبه رونمایی و فعال می شود.

به گزارش برنا، محمدرضا رضایی کوچی گفت: افرادی که مشمول طرح جهش مسکن هستند می توانند با مراجعه به این سامانه فرایند ثبت نام خود را انجام دهند. 

وی افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ثبت نام متقاضیان محدودیتی ایجاد نگردد تا متقاضیان بتوانند ثبت نام کنند. 

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه افرادی که قبلاً در سامانه قبلی تحت عنوان مسکن ملی ثبت نام کرده اند ثبت نام آنها محفوظ است، گفت: ثبت نام این افراد نیز مشکلی ندارد و می توانند از تسهیلات طرح جهش تولید مسکن استفاده نمایند و نیازی به ثبت نام مجدد در سامانه جدید ندارند.

 

رضایی کوچی با اشاره به شرایط این طرح عنوان کرد: متقاضیان حتما بایستی متأهل و ۵ سال ساکن شهر محل سکونت خود باشند که البته از نظر ما این شرایط قابل تجدید نظر و بررسی بیشتری است.

 

وی ثبت نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال را جهت دریافت مسکن را بعنوان سرپرست خانوار را یکی دیگر از شرایط خوب این طرح دانست و اعلام کرد: علاوه بر بانوان بالای ۳۵ سال بدنبال ایجاد شرایط برابری هستیم که آقایان مجرد بالای ۴۰ سال نیز بتوانند مشمول شرایط جهت دریافت مسکن باشند.

رییس کمیسیون عمران نیز در ادامه از حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس خبر داد و گفت: وزیر راه فردا جهت ارائه گزارش و پیشنهادات این قانون و استفاده حداکثری از ظرفیت وزارت راه در مجلس حضور خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز