یک چهره سیاسی اصولگرا:

رمز موفقیت رییسی صداقت با مردم و درک آنها است/ قطعا شاهد بهبود وضعیت کشور خواهیم بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۵:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۹۲۰۷
رمز موفقیت رییسی صداقت با مردم و درک آنها است/ قطعا شاهد بهبود وضعیت کشور خواهیم بود
یک چهره سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: در درجه اول رمز موفقیت رییسی، صداقت دولت با مردم است و این سعی که، به مردم نزدیک شود و مشکلات مردم را از نزدیک درک کند و از مردم فاصله نگیرد.

«حمیدرضا ترقی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با صحبت های اخیر رییس جمهور در مورد اکتفا به توان داخلی و شرطی نکردن برجام گفت: این سیاست بارها توسط مقام معظم رهبری در دولت قبلی نیز مورد تاکید قرار داده شد، که راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره نزنید و از راهکارهای دیگری برای حل مشکلات استفاده کنید و دولت آقای رییسی، سعی کرده است در راستای همان سیاست عمل کند. همانطور که مشکل واکسن را به برجام گره می زدند و می گفتند اگر اف ای تی اف را امضا نکنیم و اگر برجام به نتیجه نرسد، نمی توانیم حتی واکسن وارد کنیم ولی دیدیم که بالغ بر صد میلیون دز واکسن وارد کشور شد. حل مشکلات اقتصادی کشور از طریق خنثی کردن این سیاست ها دنبال می شود نه از طریق رفع تحریم.

او افزود: طبیعی است که در جهت حل مشکلات پیشرفت خوبی داشته باشیم و باید به سمتی برویم که حتی تحریم ها نتواند، مانع از پیشرفت کشور باشد.

ترقی با اشاره به ایجاد انگیزه و امید در جامعه پس از ماه عسل دولت سیزدهم، گفت: در درجه اول رمز موفقیت رییسی، صداقت دولت با مردم است و این سعی که، به مردم نزدیک شود و مشکلات مردم را از نزدیک درک کند و از مردم فاصله نگیرد. دوم تغییر و چرخش در سیاست های دولت به سمت استفاده از ظرفیت های داخلی و رفع موانع تولید در کشور که توفیقات خوبی تا امروز به دست آمده است.

او ادامه داد: سوم اینکه مردم متوجه شده اند که دولت در جهت تامین کالاهای اساسی آنها و در جهت حل مشکل واکسن وارد عمل شده است.

ترقی در پایان گفت: دولت در صیانت از اسم مردم و مقابله با کرونا توفیقات خوبی بدست آورده و توانسته با همکاری با دستگاه ها، کالاهای انباشته شده از بنادر را تخلیه کند و کالاها را به مردم برساند. مجموعه این اقدامات مثبت طبیعتا موجب امیدواری مردم شده که عزم دولت بر حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت داخلی است و اگر صبر کنند، قطعا شاهد بهبود وضعیت کشور خواهند بود.

انتهای پیام/۴ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز