از سوی خانه احزاب ایران برگزار می‌شود؛

همایش تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۱۲۱۱
همایش تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران
رئیس کمیته روابط بین‌الملل خانه احزاب ایران در گفت‌وگویی از برگزاری همایشی تحت عنوان تأثیر تحولات جمهوری آذربایجان و حکومت طالبان بر امنیت ملی ایران در محل وزارت کشور خبر داد.

به گزارش برنا، مصطفی کواکبیان در این گفت‌وگو اظهارداشت: این همایش از ساعت 9 الی 12 صبح روز پنجشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور دبیران کل احزاب برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر 9 نفر از سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین تعدادی از مقامات ذیربط از وزارت امور خارجه و مسئولان وزارت کشور سخنرانی خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران در ادامه گفت: باتوجه به اینکه باید برای پشتیبانی از منافع ملی و انعکاس مطالبات مردمی و دفاع از تمامیت ارضی کشور در بین فعالان سیاسی و احزاب کشور هم‌افزایی لازم صورت گیرد با مصوبه شورای مرکزی خانه احزاب ایران و کمیته روابط بین‌الملل، این خانه موظف شد این همایش را برگزار نماید.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این گفت‌وگو تاکید کرد: متاسفانه در فضای مجازی اخبار نگران‌کننده‌ای در زمینه مرزهای شرقی و شمال غربی ایران انعکاس داده می‌شود که باید وحدت نظر و عمل بین دست‌اندرکاران مسئول و احزاب کشور صورت گیرد. لذا این همایش می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز