رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۲۰۰۵
رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شد
روزنامه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند که دولت کنونی اسرائیل به ریاست نفتالی بنت با اختلافات ایدئولوژیکی داخلی مواجه است که با توجه به نزدیک شدن زمان رای‌گیری برای بودجه سراسری در کنست ( پارلمان) ممکن است ثبات این رژیم را در معرض تهدید قرار دهد.

به گزارش برنا روز سه شنبه روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت : دو هفته مانده به زمان تصویب بودجه دولت، مسائل اختلاف برانگیز و جنجال برانگیز بسیاری  در میان ساختارهای تشکیل دهنده ائتلاف دولتی مطرح شده است.

البته هاآرتص پیش بینی کرد که احزاب ائتلاف تشکیل دهنده دولت علیرغم اختلاف نظرهای موجود میان خود علیه بودجه رای نخواهند داد.

اختلافات میان جریان های ائتلاف، حول محور پرونده فلسطین تمرکز یافته است که برجسته ترین آنها توسعه طرح شهرک سازی و اعلام ساخت هزاران واحد مسکونی است و دولت در صدد مشروعیت بخشیدن به کانون شهرک سازی یعنی شهرک " اویاتار" واقع بر فراز قله کوهستان صبیح در استان نابلس فلسطین اشغالی است.

" میراف میخائیلی " رئیس حزب کار به منظور پشت سر گذاشتن بحران ائتلاف از دولت بنت خواست برخی از مسائل جنجال برانگیز مربوط به پرونده فلسطین را به حال تعلیق درآورد.

۱۴ نوامبر آینده به عنوان ضرب الاجل تصویب بودجه سراسری تعیین شده است . به منظور در امان ماندن از اعلام مخالفت فراکسیون های هوادار دولت در کنست (پارلمان) با بودجه ارائه شده رهبران احزاب تشکیل دهنده دولت تصمیم گرفته اند ، ده روز قبل از ضرب الاجل تعیین شده به منظور تضمین اکثریت در ائتلاف طی نشستی به بودجه رای مثبت دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز