اهتزاز پرچم نیروهای مردمی یمن در خیابان‌های بغداد

۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۶۷۴۱
اهتزاز پرچم نیروهای مردمی یمن در خیابان‌های بغداد
شهروندان عراقی با نصب اعلامیه‌هایی منقش به پرچم نیروهای مردمی یمن شادی خود را نسبت به پیروزی‌های اخیر انصارالله در جبهه‌های جنگ ابراز کردند.

به گزارش برنا به نقل از صابرین نیوز، همزمان با کسب پیروزی‌های چشمگیر در جبهه‌های مختلف یمن و پیشروی نیروهای مردمی این کشور در جنگ با ائتلاف متجاوز سعودی شهروندان عراقی پرچم‌های انصارالله را در خیابان‌های این کشور به اهتزاز در آوردند.

طبق این گزارش، شهروندان عراقی با نصب بنر و اعلامیه‌هایی منقش به پرچم مقاومت یمن «الله اکبر، الموت لأمریکا، الموت لإسرائیل، العنة علی الیهود، النصر للإسلام» خود را در پیروزی‌های اخیر ملت یمن علیه متجاوزان سعودی شریک دانستند.

گفتنی است که اعلامیه‌های مذکور بیشتر در بغداد پایتخت عراق به نمایش در آمدند.

قابل ذکر است که دو روز پیش «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به تشریح جزئیات مرحله دوم از عملیات بهار پیروزی پرداخت و گفت: نیروهای ما طی هفته‌های گذشته عملیات نظامی موفقی در استان‌های البیضاء، شبوه و مأرب انجام دادند. آنها موفق به آزادسازی کامل استان البیضاء با حمایت ساکنان شدند. عملیات نظامی در مأرب با حمایت مداوم قبایل به شکل موفقیت آمیز در جریان است.

وی با اشاره به نقش شیوخ مارب در آزادی مناطق خود، افزود: نیروهای مسلح ما مسیرهای دیگر از جمله همکاری اجتماعی را برای تحقق اهداف پیروزی ادامه می‌دهند. ما تمایل به ممانعت از خونریزی داریم حتی مایل هستیم که خون مزدوران و خائنان سرسپرده هم ریخته نشود و در صورت ادامه رویکرد مزدوران ما اقدامات مناسب را در چارچوب دفاع از ملت یمن به عمل خواهیم آورد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت: نیروهای مسلح ما همه مناطق استان مأرب به غیر از منطقه الوادی شهر مأرب را آزاد کرده‌اند. ما به ساکنان شهر مأرب اطمینان می‌دهیم که به وظایفمان در قبال آنها عمل خواهیم کرد. ما در آزادسازی مناطق باقیمانده استان مأرب درنگ نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز