مشاور فرمانده سپاه:

شرمنده ایم که هنوز نتوانسته‌ایم شهید طهرانی‌مقدم را به خوبی به جامعه معرفی کنیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۹۸۲۴
شرمنده ایم که هنوز نتوانسته‌ایم شهید طهرانی‌مقدم را به خوبی به جامعه معرفی کنیم
مشاور فرمانده سپاه گفت: شرمنده ایم که هنوز نتوانسته‌ایم او را به خوبی به جامعه معرفی کنیم. همه ما و بخصوص اهل هنر در این زمینه قصور کردیم و همگی از جمله نویسنده‌ها و فیلم‌سازان باید در این باره در روز قیامت جواب دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، حمیدرضا مقدم‌فر در مراسم یادواره دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران، سردار طهرانی مقدم گفت: طهرانی مقدم در زمانی که شهرهای ایران توسط صدام بمباران می‌شد و مردم غیرنظامی هیچ پناهی نداشتند، مسئولیت یک کار سخت و روی زمین‌مانده‌ای را به عهده گرفت و آن فرماندهی توپخانه سپاه پاسداران بود.

وی ادامه داد: پس مدتی کوتاه که بغداد هدف قرار گرفت و موازنه قدرت در جنگ شهرها برقرار شد، شدت حملات به شهرها از سوی رژیم بعث کم شد.

مشاور فرمانده سپاه گفت: شهید طهرانی مقدم تجربه موفق دوران فرماندهی توپخانه سپاه را در بحث ساخت موشک‌های دقیق و دوربرد بکار گرفت و نشان داد، اگر ایمان و اراده باشد هیچ کار ناشدنی وجود ندارد.

مقدم فر اظهار داشت: امروز در صنایعی چون خودروسازی ما به چهره‌هایی چون شهید طهرانی مقدم نیاز داریم‌ و خلاء ما در صنایع، خودرو و سایر حوزه‌ها به دلیل غیبت تفکرِ مدیریتی این سردار شهید است.

وی افزود: باید سریال و فیلم‌های سینمایی در شان این شهید گرانقدر ساخته می‌شد. متاسفانه هنوز سریال و فیلم سینمایی فاخری در شأن او ساخته نشده و هنوز رمانی که قرار بود نوشته شود، نوشته نشده است.

مقدم‌فر گفت: شرمنده ایم که هنوز نتوانسته‌ایم او را به خوبی به جامعه معرفی کنیم. همه ما و بخصوص اهل هنر در این زمینه قصور کردیم و همگی از جمله نویسنده‌ها و فیلم‌سازان باید در این باره در روز قیامت جواب دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز