وزیر امور خارجه ایران مطرح کرد

نخستین نشست شورای عالی ایرانیان خارج از کشور چهارشنبه برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۸۸۷۵
نخستین نشست شورای عالی ایرانیان خارج از کشور چهارشنبه برگزار می‌شود
وزیر امور خارجه از برگزاری نخستین نشست شورای عالی ایرانیان خارج از کشور با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: ایرانیان خارج از کشور با درج کد ملی خود در سامانه میخک می‌توانند برای ورود به کشور استعلامات لازم را برای ورود به کشور انجام دهند.

به گزارش برنا، حسین امیرعبداللهیان در پنجمین کنفرانس تاریخ روابط خارجی ایران اظهار کرد: امروز سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران در سایه سیاست خارجی متوازن سیاسی پویا و هوشمند به همکاری با همسایگان و پیشبرد دیپلماسی اقتصادی تمرکز دارد و این دولت مصمم است باب همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه به ویژه منطقه‌ای را بیش از پیش افزایش دهد.  

وزیر امور خارجه با تاکید بر تمرکز وزارت امور خارجه به ارائه تسهیلات به جامعه ایرانیان خارج از کشور گفت: اولویت بخشیدن و افزایش سطح تماس‌های فرهنگی و تبادلات و تعاملات از سوی دیپلماسی عمومی وزارت خارجه با ابتکارات خلاقانه از دیگر برنامه‌های در دست اجرای وزارت امور خارجه است.

وی تاکید کرد: نخستین نشست شورای شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پس از هشت سال چهارشنبه این هفته با حضور آقای رئیسی رییس جمهور برگزار می‌شود و این نوید بخش آینده‌ای روشن در مسیر ارتباطی ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری خواهد بود.

وزیر امور خارجه همچنین اعلام کرد: ایرانیان خارج از کشور با درج کد ملی خود در سامانه میخک می‌توانند برای ورود به کشور استعلامات لازم را برای ورود به کشور انجام دهند. همچنین براساس هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه صورت گرفته پاسخ وزارت خارجه به ایرانیان خارج از کشور برای ورود و خروج از کشور اطمینان بخش است.

در حال تکمیل

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز