مقام نظامی آمریکایی: موشک‌های ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه هسته‌ای تبدیل شده‌اند/ ایران می تواند با دقت و با تعداد زیاد ضربه بزند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۱:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۱۸۴
ژنرال کنت مک کنزی فرمانده نیروهای فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) بار دیگر با اذعان درخصوص دقت موشک های ایران اظهار داشت ایرانی ها در عین الاسد، هر نقطه ای را که می خواستند، هدف قرار دادند.

به گزارش برنا، این فرمانده نظامی آمریکایی این مطلب را در گفت و گو با پایگاه خبری آمریکایی نیویورکر بیان کرده که همزمان با شروع دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین اتریش منتشر شده است.

 این مقام نظامی آمریکایی در تداوم سیاست های ایران هراسی آمریکا و هراس از پیشرفت های ایران در زمینه برنامه های صلح آمیز هسته ای و  دفاعی بازدارندگی، در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه  الاسد آمریکا گفت: درس الاسد این است که موشک‌های ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه هسته‌ای آن تبدیل شده‌اند.
فرمانده نیروهای فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) افزود: در الاسد، آنها تقریباً هر نقطه ای را که می خواستند هدف قرار دادند.
این مقام نظامی آمریکایی سپس در راستای همسویی با مواضع رژیم صهیونیستی و هراس از نفوذ منطقه ای ایران ادعا کرد اکنون آنها می توانند به طور مؤثر در بخش وسیع و عمق خاورمیانه ضربه بزنند. ایران می تواند با دقت و با تعداد زیاد ضربه بزند.
تارنمای نشریه نیویورکر با بیان اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمرکزش را بر توسعه موشک‌هایی با برد طولانی‌تر، دقت بیشتر و قدرت تخریبی عظیم‌تر قرار داده است، نوشت که  پیشرفت‌های ایران درعرصه موشکی هم متحدان و هم دشمنان این کشور را تحت تأثیر قرار داده است.
این رسانه آمریکایی بدون اشاره به زرادخانه هسته ای آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره برنامه بازدارندگی دفاعی ایران ادامه داد ایران اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موشک در جهان است. آژانس اطلاعات دفاعی گزارش داد که زرادخانه موشکی ایران، بزرگترین و متنوع ترین در خاورمیانه است

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز