یک نماینده مجلس در گفتگو با برنا

باید از رفتار حاج قاسم به عنوان اصول راهبردی عملی آموخت/ نحوه مدیریت سردار در شرایط متفاوت برای کشور چراغ راه است

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۲۹۶۸
باید از رفتار حاج قاسم به عنوان اصول راهبردی عملی آموخت/ نحوه مدیریت سردار در شرایط متفاوت برای کشور چراغ راه است
یک نماینده مجلس گفت: باید درس‌هایی از ایشان به عنوان یک اصول راهبردی عملی گرفت و نحوه مدیریت سردار در شرایط متفاوت برای افراد و جریانات سیاسی کشور چراغ راه باشد.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم نطنز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: از حاج قاسم می‌توان به عنوان یک الگو در حوزه‌های مسائل فرهنگی، سیاسی، دفاعی و مردم داری آموخت در همین خصوص هم رهبر انقلاب فرمودند " سردار سلیمانی یک مکتب بود" و ویژگی‌های شخصیتی همچون خدامحور بودن ایشان را به بالاترین ظرفیت‌ها رسانده بود. تمام صفاتی که برای یک فرد کامل می‌توان به شمار آورد در وجود ایشان بود مانند شجاعت، دیانت، مردم دوستی و خدمتگزاری، مدارا با جریانات سیاسی، همه این ها گویای این امر است که در کشور ما ایشان یک فرد بی‌نظیری بود.

وی در ادامه با اشاره به خلا حضور حاج قاسم خاطرنشان کرد: باید درس‌هایی از ایشان به عنوان یک اصول راهبردی عملی گرفت و نحوه مدیریت سردار در شرایط متفاوت برای افراد و جریانات سیاسی کشور چراغ راه باشد. 

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید توجه کرد که زمانی که حاج قاسم در مواجهه با فرزند شهید قرار می‌گیرد چطور آن را نوازش می‌کند و یا در حین فرماندهی شهدا و دوستان شهدا را رها نمی‌کند و کیلومترها را طی می‌کرد تا از خانواده شهیدی تجلیل کند همه اینها نشانه اخلاق و محبت او نسبت به مردم بود. 

فیروزی با اشاره به اینکه سردار بارها گفته بودند که سرباز ولایت هستند، گفت: این درسی بزرگی است برای همه افرادی که مدعی انقلابی و خدمتگزار بودن دارند که همیشه تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند، پس امروز ما می‌توانیم از  سردار سلیمانی در نبرد و مقاومت،  آموزش و سازماندهی و حتی در حوزه برنامه‌ریزی بیاموزیم. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز