گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد

هلاکت سه داعشی در حمله جنگنده های عراقی

۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۴۰۶۵
هلاکت سه داعشی در حمله جنگنده های عراقی
در حمله افکن های اف – ۱۶ ارتش عراق به پناهگاه های داعش در استان «الانبار» این کشور سه تروریست را از پای درآوردند.

به گزارش برنا، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز(سه شنبه)در بیانیه ای اعلام کرد که در حملات بمب افکن های اف – ۱۶ ارتش به مخفیگاه های داعش در استان الانبار واقع در غرب کشور دست کم سه تروریست به هلاکت رسیدند.

این حملات با هماهنگی و همکاری هسته هدف گیری فرماندهی عملیات مشترک و در پی دریافت اطلاعات دقیق سازمان های امنیتی کشور از وجود و تحرک عناصر تروریستی داعش در ناحیه« شـعیب الضایع» استان الانبار انجام شد.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق می گوید که این گونه عملیات های پیشگیرانه با هدف از بین بردن عناصر داعش و ندادن فرصت به تروریست ها برای یافتن پناهگاه های امن انجام می شود.

خبر دیگر اینکه، جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق که به «سنجار» در استان نینوا سفر کرده بود گفت که وضعیت امنیتی این منطقه برای بازگشت آوارگان مناسب است.

سرلشگر «عبدالامیر الشمری» تاکید کرد که اوضاع شهر سنجار به ثبات رسیده و مناطق مرزی استان نینوا در کنترل کامل و پایش نیروهای امنیتی عراق است.

این مقام بلندپایه نظامی عراق روز دوشنبه در رأس یک هیات ارشد امنیتی و با حضور استاندار نینوا و نماینده سازمان ملل متحد به سنجار سفر کرد

بغداد و اربیل تابستان ۹۹ برای بازگشت ثبات و عادی‌سازی اوضاع در شهر سنجار در سه حوزه، امنیتی، اداری و بازسازی توافق نامه امضا کردند.

انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز