بیست و دومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۵۷۸۱
بیست و دومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد
بیست و دومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش برنا، جلسه علنی روز یکشنبه(۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی برای بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۱ دقایقی قبل به ریاست «محمدباقر قالیباف» با حضور ۲۲۰ نماینده آغازشد.

نمایندگان در بیست و یک جلسه بررسی لایحه بودجه، بخش درآمدی آن را به پایان رساندند، علاوه بر این برخی از پیشنهادهای الحاقی نمایندگان در بخش درآمدی نیز به تصویب رسید و در ماده واحده لحاظ شد.

قرار است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از امروز بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱ را در دستور کار خود قرار دهند.

نمایندگان مجلس در بیست و یک جلسه گذشته و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تبصره(۱) لایحه که درباره نفت و روابط مالی آن با دولت و صندوق توسعه ملی است، تبصره (۲) در خصوص ساز و کار شرکتهای دولتی و واگذاری آنها، تبصره (۳) با موضوع تأمین مالی خارجی (فاینانس) و تبصره (۴) که به موضوع مشارکت با بخش غیردولتی برای اجرای طرحها پرداخته است، بررسی و تصویب کرده اند.

علاوه بر این نمایندگان مجلس در جلسات گذشته در بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تبصره (۵) را که به موضوع تأمین مالی داخلی از محل اوراق مالی اسلامی اختصاص دارد، تبصره (۶ )درباره عوارض و مالیات، تبصره (۷) در خصوص صنعت، معدن و ارتباطات، تبصره (۸) درباره آب و کشاورزی، تبصره (۹) با موضوع آموزش، پژوهش و فرهنگ و  تبصره (۱۰) درباره موضوعات قضایی، دفاعی و انتظامی را به تصویب رساندند.

همچنین در جلسات گذشته تبصره (۱۱) درباره مسکن و حمل و نقل، تبصره (۱۲) در خصوص حقوق و دستمزد، تبصره (۱۴) با سازو کار هدفمندی یارانه ها، تبصره (۱۵) با محوریت برق و انرژی هسته ای، تبصره (۱۷) با موضوعات رفاه و سلامت، تبصره (۱۸) درباره تولید و بهره وری و تبصره (۱۹) در خصوص بودجه مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز