رویترز خبر داد

رمضان قدیروف در اوکراین است

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۹۳۰۵
رمضان قدیروف در اوکراین است
رمضان قدیروف رئیس‌ جمهوری منطقه خودمختار چچن و متحد نزدیک دولت مسکو برای دیدار با نیروهای چچنی حاضر در اوکراین به این کشور سفر کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، «رمضان قدیروف» رئیس جمهوری خودمختار چچن و متحد نزدیک «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دیروز یکشنبه گفت که برای دیدار با نیروهای چچنی که در حمله به کی‌یف حضور دارند، به اوکراین سفر کرده است.

این خبرگزاری در عین حال خاطرنشان کرد که نمی تواند به طور مستقل تایید کند که آیا قدیروف پیش از جنگ در اوکراین بوده یا پس از آغاز این تهاجم به آنجا سفر کرده است.

"گروزنی" شبکه تلویزیونی چچن اوایل روز یکشنبه ویدئویی در کانال تلگرام خود منتشر کرد که نشان می داد قدیروف در اتاقی تاریک در حال گفت‌وگو با نیروهای چچنی در مورد عملیات نظامی است که به گفته آنها در هفت کیلومتری پایتخت اوکراین انجام شده است. در این ویدئو مشخص نیست این دیدار کجا و چه زمانی انجام شده است.

پس از آن قدیروف در ویدئویی دیگر با شوخی و کنایه صحبت می کند و همین در سفر وی به کی‌یف تردید ایجاد کرده است.

در روز نخست حمله به اوکراین روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داده بود که گروهی از نیروهای ویژه ارتش روسیه تحت عنوان جوخه چچن برای دستگیری و یا کشتن شماری از مقامات اوکراینی در این کشور فعالیت می‌کنند.

براساس این گزارش، به سربازان چچنی کارت‌هایی ویژه داده شده که عکس و مشخصات مقامات اوکراینی روی آنها نوشته شده است.

انتخای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز