رییسی: آیت‌ الله نی‌ریزی همواره در خدمت مردم و انقلاب بود

۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۲۱۲۴
رییسی: آیت‌ الله نی‌ریزی همواره در خدمت مردم و انقلاب بود
رییس جمهور گفت: آیت الله فقیه نی‌ریزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری، صادقانه ایفای نقش کرد و همواره در خدمت مردم و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله "سید محمد فقیه نی‌ریزی" به محضر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان فارس و شهرستان نی‌ریز و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

رییس جمهور در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله فقیه نی‌ریزی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این روحانی پارسا و انقلابی که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری، صادقانه ایفای نقش کرد و همواره در خدمت مردم و انقلاب بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حضرت آیت الله سید محمد فقیه نی‌ریزی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نی‌ریز، موجب تاسف و تاثر خاطر شد.

این روحانی پارسا و انقلابی که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری، صادقانه ایفای نقش کرد و همواره در خدمت مردم و انقلاب بود.

از اولین فعالیت‌های ایشان در اوایل انقلاب مشارکت موثر در تشکیل نهادهای سرنوشت‌ساز انقلاب نظیر کمیته انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و نهضت سواد آموزی بود و پس از آن، در کنار بیش از چهار دهه امامت جمعه شهرستان نی‌ریز و دو دوره نمایندگی مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، با انجام فعالیت‌های گوناگون اجتماعی و عام‌المنفعه خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان فارس و شهرستان نی‌ریز و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما