نظرسنجی یک شبکه آمریکایی درباره رئیس‌جمهور آمریکا

۵۵ درصد یانکی‌ها عملکرد بایدن را تائید نمی‌کنند

۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۱۳۳۰۰
۵۵ درصد یانکی‌ها عملکرد بایدن را تائید نمی‌کنند
نظرسنجی شبکه آمریکایی NBC News نشان دهنده کاهش رتبه عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز در مورد مداخله آمریکا در عملیات نظامی روسیه در اوکراین و وضعیت اقتصادی این کشور در یک نظرسنجی به نتایج جالبی رسیده است.

این نظرسنجی نشان داد از هر ۱۰شهروند آمریکایی، ۷ نفر به توانایی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، برای مقابله با عملیات نظامی روسیه در اوکراین، اعتماد کمی دارند.

براساس این گزارش، از هر ۱۰ نفر نیز ۸ نفر ابراز نگرانی کردند که این روند منجر به افزایش قیمت گاز و ممکن است شامل سلاح های هسته‌ای شود.

با ورود ایالات متحده به بزرگترین جهش تورم در ۴۰ سال اخیر، اکثریت قریب به اتفاق بر این باور بودند که کشور در مسیر اشتباهی قرار دارد و نوع تعامل رئیس جمهور با اقتصاد را نادرست خواندند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد رتبه کلی عملکرد شغلی بایدن به ۴۰ درصد کاهش یافته که پائین‌ترین سطح در دوران ریاست جمهوری او بشمار می‌رود.

به گفته بیل مک اینتورف، یک کارشناس نظرسنجی، در مورد استراتژی افکار عمومی، بایدن و دموکرات‌ها به سمت یک «انتخابات فاجعه‌بار» پیش می‌روند.

این نظرسنجی بین ۱۸ تا ۲۲ مارس یعنی قبل از سفر خارجی بایدن انجام شد، جایی که وی با متحدان ناتو دیدار کرد و از نیروهای آمریکایی در لهستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز