رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را محکوم کرد

دشمنان اسلام و قرآن به هیچ یک از موازین انسانی پای بند نیستند

۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۶۳۹۴
دشمنان اسلام و قرآن به هیچ یک از موازین انسانی پای بند نیستند
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: واقعه ناگوار مشهد نشان می دهد که دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامی به هیچیک از موازین انسانی پای بند نیستند و دشمنی آنان با ملت ایران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با صدور پیامی، هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
انّا للَّه و انّا الیه راجعون
با اندوه و تأسف اطلاع یافتیم که دست خیانتکار دشمنان اسلام، به جنایت آلوده شده و با هتک حرمت به حریم مطّهر و مقدس بارگاه رضوی، به جان تعدادی از روحانیون خدومی که جرمشان خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان بود سوء قصد نمود.
در این حادثه‌ی دلخراش عالم فاضل، روحانی رزمنده و جانباز و برادر دو شهید حضرت حجت الاسلام والمسلمین اصلانی (ره) مظلومانه به شهادت رسید.
این جنایت نشان می دهد که دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامی به هیچیک از موازین انسانی پای بند نیستند و دشمنی آنان با ملت ایران هیچ حد و مرزی نمی شناسد.
ما ضمن محکومیت شدید این اقدام ددمنشانه به دستگاه استکبار و ایادی آنان هشدار می دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز