در بیانیه ارتش تاکید شد

رشد روزافزون سپاه در همه عرصه‌ها موجب ارتقای اقتدار نظام شده است

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۱۳۸۶
رشد روزافزون سپاه در همه عرصه‌ها موجب ارتقای اقتدار نظام شده است
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: رشد روزافزون سپاه در همه عرصه‌ها موجب ارتقای اقتدار نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح از جمله ارتش موجب ارتقای اقتدار نظام مقدس ایران شده است.

در این بیانیه آمده است: سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلنداندیشه‌ای است که در میدان‌های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت، باکری، خرازی، کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید والامقام دیگر مزین ساختند.

در این بیانیه آمده است: این نهاد انقلابی با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاوردهای ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مردمیاری منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند.

در بیانیه ارتش آمده است: رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که بارها در رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا به آن تاکید شده موجب ارتقای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

این بیانیه می‌افزاید: روابط عمومی ارتش ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ماندگار و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان آن نهاد انقلابی، توفیقات روزافزون همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای  ماموریت‌های خطیر، تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و  فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز از خداوند متعال مسالت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز