قالیباف درگذشت آیت‌الله ترابی دامغانی را تسلیت گفت

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۳۸۵۶
قالیباف درگذشت آیت‌الله ترابی دامغانی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد پرهیزگار ابوالشهید آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی موسس مدرسه علی ‌بن موسی‌الرضا (ع) قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد پرهیزگار ابوالشهید آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی، موسس مدرسه علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه‌های علمیه ‌استان سمنان و امام‌جمعه پیشین دامغان را تسلیت گفت.

در پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: درگذشت عالم وارسته و مجاهد پرهیزگار ابوالشهید آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی، موسس مدرسه علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه‌های علمیه ‌استان سمنان و امام‌جمعه پیشین دامغان موجب تاسف و تاثر شد.

قالیباف عنوان کرد: این روحانی باتقوا و وارسته از پیشگامان دوران نهضت اسلامی و یار صدیق امام و رهبری بودند که در سراسر عمر خویش مخلصانه به فراگیری و تبلیغ علوم الهی، تربیت طلاب، اعتلای شعائر اهل‌بیت (ع) خدمت به مردم شریف استان سمنان و انجام امورخیریه و عام‌المنفعه اهتمام داشتند.

وی افزود: خاطرات رزمندگان‌ دوران دفاع مقدس از حضور این عالم پارسا و استاد اخلاق در جبهه‌ها و نصایح سودمند و سخنان پرشور ایشان در محورهای عملیاتی فراموش ناشدنی است و فرزند گرامی‌شان رزمنده شهید سید محمدعلی ‌ترابی را نیز در همین دوران تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت فقدان این روحانی جلیل‌القدر به حوزه‌های محترم علمیه و روحانیت معزز، مردم شریف استان سمنان و بویژه شهرستان دامغان، ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان که اینک در جوار فرزند شهیدش آرام گرفته رحمت واسعه و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز