مانور مشترک پلیس و ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۴۸۶۱
مانور مشترک پلیس و ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
در کشاکش نگرانی اسرائیلی ها از گسترش دامنه اعتراض ها و درگیری های خیابانی با فلسطینیان، رسانه های صهیونیستی خبر دادند، پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار در منطقه وادی عاره در شمال فلسطین اشغالی(مرزهای ۱۹۴۸) ، مانور و تمرینات نظامی مشترک برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" گزارش داد که در این مانور حملات موشکی از سمت لبنان و غزه و درگیری‌های گسترده در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ شبیه‌سازی خواهد شد.

این روزنامه اشاره کرد که در جریان این مانور، بخش ۶۵ خیابان وادی عاره که شمال فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ را به جنوب آن مرتبط می‌سازد، با هدف ارسال نیروهای کمکی و پشتیبانی ارتش و یگان‌های ویژه به مناطق درگیری، مسدود خواهد شد.

به گفته این روزنامه، پلیس رژیم صهیونیستی از آغاز ماه رمضان، ۶ گردان از نیروهای گارد مرزی را فراخوانده و قرار است به زودی دو گردان دیگر نیز به این نیروها اضافه شوند.

یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به دنبال تشدید تنش ها در اراضی اشغالی که با تحریکات نیروهای رژیم صهیونیستی اسرائیل از آغاز ماه مبارک رمضان امسال شروع شد، درگیری ها در مناطق مختلف فلسطین اشغالی بویژه بیت المقدس و مسجد الاقصی منجر به شهادت و

زخمی شدن صدها تن از فلسطینیان و همچنین کشته شدن تعدادی از نیروهای صهیونیستی شده است؛ تحریکات و درگیری هایی که برخی کارشناسان و ناظران منطقه ای معتقدند می تواند به یک برخورد و جنگ شدید دیگر میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها تبدیل شود.

این نگرانی ها حتی در میان اسرائیلی ها نیز پنهان نمانده است، بطوری که رسانه ها و روزنامه نگاران نزدیک به سرویس اطلاعاتی اسرائیل(موساد) در روز یکشنبه به اظهارات طوفانی دیروز شنبه «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه در

جمع نخبگان و خبرنگاران فلسطینی در سالن «الشالیهات» در غرب غزه، واکنش نشان داده و نسبت به آینده اسرائیل ابراز وحشت کرده اند و همچنین خواستار تروری وی شدند.

السنوار، ضمن درخواست از گروه‌های مقاومت و شاخه‌های نظامی آنها برای حفظ آمادگی خود، تاکید کرده است که با پایان ماه مبارک رمضان نبرد به پایان نمی رسد، بلکه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز