معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح کرد

فعالیت بیش از ۷۸ دستگاه جاسوسی، برای ناامیدی مردم از آرمان های انقلاب

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۶۶۶۶
فعالیت بیش از ۷۸ دستگاه جاسوسی، برای ناامیدی مردم از آرمان های انقلاب
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: وزیر اطلاعات در جلسه ای گفتند که بالغ بر ۷۸ دستگاه سرویس جاسوسی علیه ایران کار می‌کند، چقدر هزینه رسانه ای گذاشته اند تا مردم را از آرمان های نظام و انقلاب منصرف کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا،  صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در دومین نشست هم اندیشی ارتباطات مردمی گفت:  دولت یعنی حاکمیت و شما باید محل مراجعات مردمی باشید. وزیر اطلاعات در جلسه ای گفتند که بالغ بر ۷۸ دستگاه سرویس جاسوسی علیه ایران کار می‌کند، چقدر هزینه رسانه ای گذاشته اند تا مردم را از آرمان های نظام و انقلاب منصرف کنند. من راهپیمایی روز قدس را که دیدم نسبت به مردم احساس شرمندگی پیدا کردم و در مقابل عظمت مردم احساس کوچکی کردم. ما باید ارتباط خود را با مردم قوی کنیم و بستر ارتباط وزرا با مردم را نیز فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت: سفر های استانی رئیس جمهور در راستای این است که به ما بیاموزد آنچه که هست در مردم است، مردمی که امام در وصف آنها جملات گوهر باری فرمود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این جمله که  پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم است و باید محقق بشود تصریح کرد: انتظار ما این است که تعاملات را در ارتباطات رسانه ای بیشتر کنید. در سامانه سامد لینک شوید،  پاسخگو باشید، باید پیشخوان خدمت در ابتدای ورودی های  دستگاه ها و وزارت خانه ها درست کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز