دیدار کمیسر امنیت خارجی وزارت خارجه چین با معاون وزیر کشور ایران

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۵۳۹۷
دیدار کمیسر امنیت خارجی وزارت خارجه چین با معاون وزیر کشور ایران
کمیسر امنیت خارجی وزارت خارجه جمهوری خلق چین در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه همکاری های پلیسی و امنیتی تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این دیدار که روز چهارشنبه در وزارت کشور انجام شد، سید مجید میراحمدی و چنگ گوئوپینگ در زمینه توسعه همکاری های پلیسی و امنیتی دو کشور تبادل نظر و بر اجرای مفاد موافقتنامه همکاری در زمینه جرایم فراملی و تبادل اطلاعات و تجربه در زمینه پلیسی و انتظامی تاکید کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران با برشمردن اهمیت راهبردی روابط دو کشور، توسعه روابط در چارچوب موافقتنامه همکاری در زمینه جرایم فراملی و برگزاری به موقع نشست های مشترک بین وزارتخانه های دو کشور را مهم دانست و از همکاری مشترک طرف چینی در پیشگیری و کنترل کرونا تشکر کرد.

چنگ گوئوپینگ کمیسر امنیت خارجی وزارت خارجه چین هم در این دیدار، با اشاره به نقش مهم ایران در منطقه در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته، آمادگی طرف چینی را برای توسعه همکاری در این زمینه ها اعلام کرد.

وی همچنین از ایران به عنوان کشوری که در شروع همه گیری کرونا نخستین محموله های ماسک را برای طرف چینی ارسال کرده بود، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز