گردان‌های القسام برای اولین بار فیلمی از طرح پهپادی خود منتشر کرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۳۸۷۵۷
گردان‌های القسام برای اولین بار فیلمی از طرح پهپادی خود منتشر کرد
گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار فیلمی جدید، برای اولین بار اطلاعاتی درباره طرح توسعه پهپادهای خود فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ گردان‌های شهید عزالدین القسام در فیلم خود که در پایگاه اطلاع‌رسانی این گردان‌ها منتشر شده است، تصاویر جدید و نادری از «محمد الضیف» فرمانده ستاد مقاومت فلسطین و برای اولین بار اطلاعاتی از طرح توسعه پهپادهای خود ارائه کرده است.

این فیلم با عنوان «یک روح در دو پیکر» حکایت‌گر زندگی شهیدان فرمانده «حازم الخطیب» و «ظافر الشوا» از اعضای گردان‌های شهید عزالدین قسام است و نقش جهادی آنها در توسعه پهپادها و شبکه مخابراتی مقاومت را به تصویر می‌کشد.

بر اساس این فیلم، شهیدان فرمانده حازم الخطیب و ظافر الشوا مورد اعتماد فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین القسام و به ویژه محمد الضیف (ابو خالد) فرمانده ستاد مقاومت فلسطین بودند و آنها با ابوخالد در چند جا ملاقات داشتند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام در این فیلم آورده است که ماموریت‌های این فرماندهان شهید در تکامل با ماموریت‌های شهید فرمانده «محمد الزواری» مهندس پهپادها در گردان‌های شهید عزالدین القسام بود.

این فیلم تصاویری از شهید الخطیب را در جریان مشارکت در برچیدن بقایای تجهیزات یگان نظامی «سیرت متکال» رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که مقاومت فلسطین این تجهیزات را که با هدف نفوذ به سامانه مخابراتی گردان‌های شهید عزالدین القسام نصب شده بود، در سال ۲۰۱۸ میلادی در شرق شهر خان یونس کشف کرد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام در این ویدئو توضیح داد که شهیدان الخطیب و الشوا تاثیر روشنی در عملیات «السهم الثاقب» علیه دستگاه اطلاعاتی اشغالگران صهیونیست در شرق غزه در سال ۲۰۰۴ میلادی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز