ادعای ناهماهنگی برای جلوگیری از موفقیت دولت

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۱۱۶۸
ادعای ناهماهنگی برای جلوگیری از موفقیت دولت
مخالفان بدون استناد به آمار رسمی کشور و بزرگنمایی کلماتی نظیر ژست گرفتن و عدم راستی آزمایی همچنان پروپاگاندا می کنند. این خط تبلیغی با مهار تورم و جدا شدن درآمدهای کشور در بودجه از دلار های نفتی تکرار و تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، تاکتیک مخالفان دولت در تکیه بر اختلاف و ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت برای ناموفق نشان دادن کابینه سیزدهم هرازچندگاهی از سوی رسانه ها برجسته می شود. این در حالیست که رییس جمهوری بارها تاکید کرده است که ؛ ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما تیم اقتصادی دولت در عمل و اجرای تصمیمات اقتصادی، هماهنگ عمل می‌کند.

هجمه ها علیه دولت این بار و پس از تشخیص دولت مبنی بر نیاز کشور به جراحی اقتصادی انجام شده است. یکی از نکاتی که در اظهارات مقامات ارشد دولت قبل تکرار می شد وجود ابرچالش هایی در آینده نزدیک نظیر بحران کمبود کالاهای اساسی و... بود و هیچگاه اقدامی برای رفع زمینه های مشکل انجام نشد. امروز که رییس جمهور و تیم اقتصادی برای حل مسئله به قلب بحران زده است صداها از همه جا بلند شده که اعضای دولت با هم هماهنگ نیستند.

کلید تخریب دولت برای از دسترس خارج کردن موفقیت ، نشانه رفتن اعتماد مردم است می‌خواهند ادراکی در افکار عمومی ایجاد کنند که امکان حل مشکلات کشور مخصوصا توسط مردان جوان و جهادی این دولت وجود ندارد.

معاون اول رئیس جمهور هم این شایعات را شیطنت رسانه ای توصیف کرده و معتقد است: اعضای تیم اقتصادی دولت در اوج هماهنگی مشغول فعالیت هستند و برخی شایعات در مورد ناهماهنگی تیم اقتصادی کذب محض است.

اما مخالفان بدون استناد به آمار رسمی کشور و بزرگنمایی کلماتی نظیر ژست گرفتن و عدم راستی آزمایی همچنان پروپاگاندا می کنند. این خط تبلیغی با مهار تورم و جدا شدن درآمدهای کشور در بودجه از دلار های نفتی تکرار و تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز